Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #1 Del Skrevet 29. juli 2004 Omtrent 60 % av innleggene på DAGENS ROSE (forøvrig den nest mest geniale tråden på KG) er takkeinnlegg av typen Åh, takk for rose! Så koselig! Her bør det ryddes litt, og mitt forslag er at vi i denne tråden kan takke for rosene som vi eventuelt måtte ha fått i den andre tråden. På vegne av uendelig mange vil jeg derfor innlede tråden med å takke trulselinemor for dagens rose! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #2 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg takker for ALLE rosene jeg IKKE har fått!!! Så Ukoselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 29. juli 2004 #3 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg takker for ALLE rosene jeg IKKE har fått!!! Så Ukoselig!! Jeg og.. Har ikke fått en eneste en :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #4 Del Skrevet 29. juli 2004 Nå, så! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 29. juli 2004 #5 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg vil takke GreenSky som ga meg min første rose her på KG :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå