Gå til innhold

Prøver på nytt jeg, er disse horete ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg veldig lange støvletter som går over knær!

Anonymous poster hash: 1fcb4...a33

post-37809-0-93884600-1419071242_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke de er horete, men det spørs helt hva du skal ha på deg til de. Har du på en rumpekort kjole til den, ja da blir de horete. Har du fine jeans og fin jakke/kåpe til, ikke horete.

Anonymous poster hash: af631...ce2
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det er de.

Anonymous poster hash: 8c73c...bc8
  • Liker 5
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Nå veit ikke jeg, men fikk lyst til å kommentere sånn spontant.

Tja, får liksom inntrykk av at dette er skotøy man ikke egentlig går rundt med, og at dette passer til å eh stå å henge på et sted. Kanskje noe som passer innendørs?

Hm, noe av poenget med å bruke slike, må vel være at både legger og lår holdes synlig, ellers så ville det kanskje passet med kortere støvler?

Ville tenkt på hva som eventuelt måtte passet til dette sånn over knærne.

Hm, kunne kanskje funka med en slags blottefunksjon. :) Vise den øverste delen av støvla og låret, etter behov. :D

* Forresten, hvis noen har lurt på hvorfor jeg henger på forumet her hele dagen, så skyldes det at jeg gjør ikke stort annet enn å ete og mosjonere regelmessig, fra jeg står opp til jeg går til sengs. :)

Endret av Strandet
Skrevet

Overhodet ikke. Dette er jo det mest trendy du kan ta på deg for tiden :) Bruk de til sorte strømpebukser og en kjole, eller jeans og en stor strikkegenser, med en stor, god kåpe til.

Jeg likte disse veldig godt.

Anonymous poster hash: d59d7...b3b
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Helt ærlig?

De du la bilde av synes jeg så klumpete og fjortisaktige ut.

Det finnes definitivt mye mer elegante støvletter som går til over kneet (ikke til 'over knær').

- og må du spørre så synes du jo selv at de gir det inntrykket, ikke sant?

Da spørs det om det er det inntrykket du ønsker å gi.

• Liker 3
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns :)) he he!! Syns på en måte de er fine, men den kunne gjerne vært litt mere elegante!!

Skrevet

Om dere vet om noen andre som er finere, så si gjerne i fra;) jeg har lett overalt....

Skrevet

Nå veit ikke jeg, men fikk lyst til å kommentere sånn spontant.

Tja, får liksom inntrykk av at dette er skotøy man ikke egentlig går rundt med, og at dette passer til å eh stå å henge på et sted. Kanskje noe som passer innendørs?

Hm, noe av poenget med å bruke slike, må vel være at både legger og lår holdes synlig, ellers så ville det kanskje passet med kortere støvler?

Ville tenkt på hva som eventuelt måtte passet til dette sånn over knærne.

Hm, kunne kanskje funka med en slags blottefunksjon. :) Vise den øverste delen av støvla og låret, etter behov. :D

* Forresten, hvis noen har lurt på hvorfor jeg henger på forumet her hele dagen, så skyldes det at jeg gjør ikke stort annet enn å ete og mosjonere regelmessig, fra jeg står opp til jeg går til sengs. :)

Jeans.

Jeg synes sånne er penest med litt lavere hæl enn det der. Jeg er enig med første innlegg i denne tråden.

Anonymous poster hash: a3947...37a

Skrevet

Helt ærlig?

De du la bilde av synes jeg så klumpete og fjortisaktige ut.

Det finnes definitivt mye mer elegante støvletter som går til over kneet (ikke til 'over knær').

- og må du spørre så synes du jo selv at de gir det inntrykket, ikke sant?

Da spørs det om det er det inntrykket du ønsker å gi.

Det er da ikke sikkert. Dersom hun hadde syntes det hadde hun jo aldri vurdert å gå med de.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du er på rett spor, men ennå ikke i mål. Forøvrig så er tilbehør og setting avgjørende.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er da ikke sikkert. Dersom hun hadde syntes det hadde hun jo aldri vurdert å gå med de.

Når man er i tvil så er det som regel en grunn til det, - er min mening om den saken.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Aner ikke prisen på de du la bilde av, og heller ikke om det er hanskemykt lær de er laget av, - men her er et par som har de samme grunnelementene med platåsåle og lende opp over kneet.

- tok utgangspunkt i at du ville ha de grunnelementene som paret på bildet har.

44742278rk_20_f.jpg

Hælhøyde 13,5 cm, plattformtykkelse 3,5 cm, vidde 32 cm, pris 492 Euro før mva og forsendelse.

Merke; Le Silla

Et par hvor platået er litt lavere, og ikke like synlig.

44719429nu_20_f.jpg

Hælhøyde 10 cm, plattformtykkelse 2 cm, vidde 32 cm, pris 558 Euro før mva og forsendelse.

Merke; Cèline

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar alle!! Må nok tenke meg litt om. De jeg la ut bilde av er Jeffery Campbell støvletter. Så de er nok av ålreit kvaltiet skulle man tro😊

Skrevet

Generelt: over kneet støvletter (støvler) er ikke horete i det hele tatt. De er populære nå og brukes av damer i alle aldre og i forskjellige sammenhenger/anledninger.

Skrevet

Generelt: over kneet støvletter (støvler) er ikke horete i det hele tatt. De er populære nå og brukes av damer i alle aldre og i forskjellige sammenhenger/anledninger.

Jeg syns egentlig det er utrolig fint!!! Men kommer så klart an på hva man har til osv.... Også hvordan støvlen ser ut!! Så lenge skinnet er matt så ser det igrunn ikke horete ut.

• Liker 1
Skrevet

Når man er i tvil så er det som regel en grunn til det, - er min mening om den saken.

Eller ikke. Ofte en har fått for seg noe som absolutt ikke stemmer med virkeligheten.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Eller ikke. Ofte en har fått for seg noe som absolutt ikke stemmer med virkeligheten.

Grunnen har ingen berørt, - den kan være så mye.

Hva som stemmer med virkeligheten? Hva bestemmer hva virkeligheten er da?

Om ett menneske mener slike støvler er 'horete' så er det dette menneskets oppfatning av virkeligheten, om et annet menneske mener slike støvler ikke er 'horete' så er det det andre menneskets oppfatning av virkeligheten.

TS er i tvil, av en grunn som for henne er virkeligheten.

Så spør hun, muligens for å få flere oppfatninger som enten bekrefter eller korrigerer hennes egen virkelighetsoppfatning.

Edit: Støvletter som går over kneet kan være veldig fint med de riktige plaggene, og det kan være det motsatte.

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...