Gå til innhold

hvor ble det av sommerværet i oslo idag'?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

eller er det bare godværsskyer som leker litt med oss for øyeblikket? jeg har et sterkt håp om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg lurer på det samme her i Kristiansand.... Værmeldingene sa stooor sol, og muligheter for temperaturer opp mot 30 grader. Yeah right...her er overskya og 14 grader :roll:

Krysser fingrene og håper det letter opp om en time eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det tydligvis kommet en østlending ned og hentet det fine været, for nå lysner det utenfor vinduet mitt!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja her i oslo sa de også stooooor sol og kjempe varme! hm greit nok det er ikke kaldt men ingen sol heller for den saks skyld! blir så sint av sånt! så frem til en fin sommerdag på stranden! arg!!!!ødela dagen min hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere ikke sluttet å tro på værmeldingene ennå? :o Hvor mange ganger siden i mai har vi hørt "NÅ kommer sommeren!", "Hetebølge på vei" og lignende? Har sluttet å se værmeldinger, jeg, så slipper jeg de skuffelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en teori om at det er VGs feil, at dette bare er noe de finner på for å ha noe å sette på forsiden de dagene Carl I Hagen ikke snakker om muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sa de fra om på værmeldingene i går kveld - i morgentimene var det ventet lave tåkeskyer. En annen ting er vel kanskje at de nå bør forsvinne snart - føler at de har ligget over byen litt lenger enn det meterologene kanskje trodde. Ser forresten de første solstrålene gjennom kontorvinduet mitt nå. Snufs, jobb suger på dager som det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

sheba, det er idag det går an å jobbe ser du vel.... det kommer ingen sol, jeg ser hvertfall ingen solstråler! lav morgentåke du gitt? jammen henger den godt fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lmari

Masse sol og godt og varmt i sentrum akkurat nå i hvert fall!!

.. har akkurat spist lunsj på takterrassen på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jepp været er tilgitt, nå skinner solen og jeg kan sitte ute å brune meg;) sommeren er så utrolig digg dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...