Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker for tiden Juicy Tube fra Lancome, men synes at den har forsvunnet nesten før jeg har rukket å påføre den. Noen som vet om en god lipgloss som holder lengre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glossen Plastique (eller noe sånt) fra Collection 2000 (ja, faktisk! :o ) holder utrolig lenge. Ihvertfall på meg. Flere timer! :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor lenge lipgloss (og lebestift for den saks skyld) varer, er veldig personavhengig. Noen mennesker "spiser" lipgloss ved å gni leppene mot hverandre hele tiden.

Personlig synes jeg juicy tubes sitter veldig bra..

Skrevet

Loreal har en som heter Glam Shine. Den sitter bra på meg.

Gjest Lilleulv
Skrevet

juicy tubes...

dior sin nye har fått god kritikk og clarins sin color quench vet jeg...

Gjest Coral
Skrevet

Jeg liker clinique glosswear for lips (tror jeg den heter) veldig godt. Den har ingen smak, helt nøytral og holder lenge :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Lipgloss holder vel pr definisjon dårlig, vil jeg tro, siden den skal gi skinnende lepper. Mine favoritter er helt klart Shiseido og Biotherm av de dyre merkene, og Body Shop av de billige. Glam Shine har altfor mye glitter for min smak.

Gjest gloria
Skrevet
Jeg liker clinique glosswear for lips (tror jeg den heter) veldig godt. Den har ingen smak' date=' helt nøytral og holder lenge :)[/quote']

:enig_animasjon: Kjøpte denne på en tax - free da leppene mine brant av en eller annen rar grunn, og jeg trengte noe til å dempe det. Lite visste jeg da denne lipglossen kom til å bli min ultimate favoritt :)

Skrevet

Jeg liker også L'oreal Glam Shine. Noen som har prøvd den nye varianten, Sorbet? :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Biotherm og Stila har gode lipglosser som sitter lenge. Selv bruker jeg for tiden mest "leppebalsamer" med farge (som de nye fra Clarins), fordi jeg har kjempetørre lepper, og lipglosser ofte gjør dem verre. Gleder meg til å prøve den nye fargede leppepomaden fra YSL, den skal visstnok være utrolig bra!

Glamshine hater jeg. Leppene blir så unaturlige, glitterpartiklene er altfor store og det er altfor mange av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...