AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Har ei på jobben som jeg skal gi julegave til, har kjøpt en bok til henne som jeg tror hun kommer til å like men skulle hatt en liten ting til. Problemet er at det er veldig lite hun vil ha, og hun vil aldri si hva hun ønsker seg. Ting hun IKKE vil ha: -Spiselig/drikke (ikke godteri, mat, alkohol, syltetøy, krydder etc) -Ikke pynt eller ting til huset -Ikke klær, yttertøy e.l -Ingenting til veledighet -Ikke opplevelser/gavekort -Ikke planter/ting til hage (litt kaldt for det nå uansett!) Hun har heller ingen hobbier eller kjæledyr, driver kun med ridning. Foreslo noe godteri til hester eller varme ullsokker, men det hadde hun ikke bruk for. Trenger tips til hva jeg kan gi til rundt 150 kroner, føler det blir litt stusselig med kun en bok som jeg ikke en gang vet om hun kommer til å like Dere som er veldig opptatt av interiør, gjelder det julepynt også? Kanskje jeg kunne gitt henne en liten sak til jul som hun lett kan rydde bort uten dårlig samvittighet? Tenkte også på å sy et bokmerke og legge inn i boken, men kommer egentlig ikke på noe morsomt motiv som kan falle i smak. SUKK! Anonymous poster hash: 6d62b...2a6 1
Gjest Livmora Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Du nevner ikke noe om kosmetikk, hva med noe alla Babyfoot, en slik forskrubb som man "ruller", eller en god krem?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Du nevner ikke noe om kosmetikk, hva med noe alla Babyfoot, en slik forskrubb som man "ruller", eller en god krem? ÅÅ du er så lur, det hadde jeg ikke tenkt på! Kan du anbefale noe jeg kan kjøpe på apoteket? Jeg vet hun har sånn krem mot hard hud på føttene, men en annen god krem kan funke! Hun er litt sensitiv så må være uparfyrmert (skrives det sånn? håper du skjønner hva jeg mener) men det er kanskje ikke så vanskelig å få tak i? Anonymous poster hash: 6d62b...2a6
Gjest Livmora Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Skulle såklart stå fotskrubb. Da tenkte jeg på den som heter "scroll velvet smooth express pedi", som er elektrisk. Har hørt masse fint om den, men dyr var den .. Ser de har en på apoteket til 349. Men hadde passet flott for en med hard hud på føttene! Skal ikke være noe problem å finne noe uten parfyme. Desverre har jeg ikke stort av erfaring her, da jeg kun bruker fete kremer på grunn av eksem. Finnes dog gode bodylotioner av hth som ikke irriterer min sensitive hud til tross for litt parfyme:-)
Gjest Livmora Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Renseprodukter av NUXE er også fine! Regner med ansiktskremene deres også er gode
Wonderbitch Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Hvem i all verden er det som sier at de IKKE ønsker seg noe til veldedighet? Høres ut som en hyggelig dame. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Tror jeg hadde droppa å kjøpe noe ekstra. Men om du absolutt må, så er det alltid greit å få håndkrem eller fotkrem. Finnes sånt uten parfyme på apoteket. Anonymous poster hash: 2ed47...0f3 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #8 Skrevet 20. desember 2014 Hvem i all verden er det som sier at de IKKE ønsker seg noe til veldedighet? Hun er av de som ønsker å velge selv hvem hun vil gi til, det synes jeg er greit. Hun er fadder gjennom wwf og sos barnebyer samt jobber som frivillig for dyrebeskyttelsen her i byen så er ikke sånn at hun ikke bryr seg om andre. Jeg hadde blitt irritert selv om noen ga i mitt navn til en organisasjon jeg ikke støtter. Tusen takk for alle tips, da skal jeg stikke innom apoteket i morgen og se hva jeg finner Blir hudkrem eller rens av noe slag. Anonymous poster hash: 6d62b...2a6 1
Wonderbitch Skrevet 20. desember 2014 #9 Skrevet 20. desember 2014 Hun er av de som ønsker å velge selv hvem hun vil gi til, det synes jeg er greit. Hun er fadder gjennom wwf og sos barnebyer samt jobber som frivillig for dyrebeskyttelsen her i byen så er ikke sånn at hun ikke bryr seg om andre. Jeg hadde blitt irritert selv om noen ga i mitt navn til en organisasjon jeg ikke støtter. Tusen takk for alle tips, da skal jeg stikke innom apoteket i morgen og se hva jeg finner Blir hudkrem eller rens av noe slag.Anonymous poster hash: 6d62b...2a6 Åja hehe, jeg tenkte ikke over det før jeg skrev men da forstår jeg litt bedre:-) Hørtes bare så Cruella ut Lykke til med julegavehandling!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #10 Skrevet 22. desember 2014 Er hun så vanskelig og kresen så hadde jeg latt vær. Anonymous poster hash: f9180...411 1
Gjest Livmora Skrevet 23. desember 2014 #11 Skrevet 23. desember 2014 Går forresten blomster innenfor kategorien "pynt til huset"? Eller så er jo det alltids en fin gave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå