Gå til innhold

rakk ikke å sende julegave til venninna mi :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kjøpt litt julegave til venninna mi. Hun skulle feire jul her så stresset ikke med det. Plutselig ble det forandring i planene og hun kommer ikke hjem til jul likevel. Jeg fikk vite det tidlig nok til å rekke å sende gave, men denne måneden har fløyet avgårde og plutselig er det blitt for sent. Skal besøke henne i januar så Tenkte bare å ta med gaven da. Nå har jeg fått gave fra henne i posten og jeg blir grønn av dårlig samvittighet. Føler meg så dårlig som ikke prioriterte henne før. Det er jo tross alt mest stas å åpne gava på julaften :(

Anonymous poster hash: 9bb50...b75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send den i morgen. Ikke stress.

Anonymous poster hash: 2a108...96b
Skrevet (endret)

Det går nok fint. Hun vil forstå hvis du forklarer det som du gjorde her. Jeg hadde aldri reagert i alle fall. Jeg blir takknemlig for å få gave i det hele tatt. Det har ikke så mye å si når jeg får den eller hva det er, osv. Slik tror jeg de fleste oppegående mennesker tenker også.

Endret av HeiHade
  • Liker 2
Skrevet

Send den i morgen formiddag. Jeg har sendt ting rett før jul før og det har rukket frem. Om ikke får hun en hyggelig overraskelse en av de første dagene etter jul :)

Skrevet

Du kan også sende det med ekspress, da sendes den over natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...