AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Hadde kjøpt litt julegave til venninna mi. Hun skulle feire jul her så stresset ikke med det. Plutselig ble det forandring i planene og hun kommer ikke hjem til jul likevel. Jeg fikk vite det tidlig nok til å rekke å sende gave, men denne måneden har fløyet avgårde og plutselig er det blitt for sent. Skal besøke henne i januar så Tenkte bare å ta med gaven da. Nå har jeg fått gave fra henne i posten og jeg blir grønn av dårlig samvittighet. Føler meg så dårlig som ikke prioriterte henne før. Det er jo tross alt mest stas å åpne gava på julaften Anonymous poster hash: 9bb50...b75
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Send den i morgen. Ikke stress. Anonymous poster hash: 2a108...96b
Gjest HeiHade Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 (endret) Det går nok fint. Hun vil forstå hvis du forklarer det som du gjorde her. Jeg hadde aldri reagert i alle fall. Jeg blir takknemlig for å få gave i det hele tatt. Det har ikke så mye å si når jeg får den eller hva det er, osv. Slik tror jeg de fleste oppegående mennesker tenker også. Endret 19. desember 2014 av HeiHade 2
Sirah Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Send den i morgen formiddag. Jeg har sendt ting rett før jul før og det har rukket frem. Om ikke får hun en hyggelig overraskelse en av de første dagene etter jul
Fionnuala Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Du kan også sende det med ekspress, da sendes den over natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå