AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Hadde kjøpt to bøker for å gi bort i gave, men klarte å søle brus på de.. Kan jeg likevel gi de bort?Anonymous poster hash: 9a9f8...79f
SjiraffenLaffen Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Hadde kjøpt to bøker for å gi bort i gave, men klarte å søle brus på de.. Kan jeg likevel gi de bort?Anonymous poster hash: 9a9f8...79f Nei det synes jeg egentlig ikke.. I hvertfall ikke om det synes på de at det er sølt på dem. 2
Jolene Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Nei, ikke dersom det er synlige flekker på dem.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er student, og har ingen penger igjen. Kan jo ikke la være å gi gave til denne personen heller:/ jeg sjekket bøkene nå, og det synes ikke at de er sølt på.. Anonymous poster hash: 9a9f8...79f
Jolene Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er student, og har ingen penger igjen. Kan jo ikke la være å gi gave til denne personen heller:/ jeg sjekket bøkene nå, og det synes ikke at de er sølt på..Anonymous poster hash: 9a9f8...79f Da ser jeg ikke problemet. Så lenge det ikke synes, eller at det har blitt synlige skader så er det jo null problem
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Selvfølgelig kan du ikke gi de bort! Du har fått med deg at brus etser på tennene? Noen bruker til og med cola til å rense doskålen. Og du har sølt brus på bøker som ikke kan vaskes. Hva tror du vil skje med de bøkene etterhvert? Anonymous poster hash: d0d74...44a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Slikk bort brusen, det går bra vettu Anonymous poster hash: 7596c...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå