AlexPalex Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Hei Har fikset en liten sydentur til samboeren og vil gjerne at hun skal få en tur til frisør eller lignende for å få pyntet seg litt i forkant også.. Noen som har en flink frisør å anbefale i oslo for litt klipp, farging og "hva jenter egentlig ønsker seg i samme slengen"? ..... evt. vurderer jeg et fotokurs for bare henne eller et kokkekurs til oss sammen! Ute etter tips her også om noen vet om / har noe å tipse om. Håper KG er rette stedet å spørre om dette Ønsker dere alle en varm og god jul på forhånd!!
Drømmespill Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 CF Wesenberg selger kurs som kan gis i julegave. En av norges beste fotografer http://www.fotokurs.co/
AlexPalex Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2014 Ok.. skal ta en titt på det. Leter meg gal etter frisør++ Takk!
boblesaft Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Noen som har en flink frisør å anbefale i oslo for litt klipp, farging og "hva jenter egentlig ønsker seg i samme slengen"? Denne frisøren har jeg hørt veldig mye bra om, flere av de større bloggerne går dit, og de er jo relativt nøye på hår Det uthevede i sitatet forstod jeg ikke helt
AlexPalex Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2014 Denne frisøren har jeg hørt veldig mye bra om, flere av de større bloggerne går dit, og de er jo relativt nøye på hår Det uthevede i sitatet forstod jeg ikke helt Tenkte noe slikt som - hva annet i kategorien ønsker man seg.. fiksing av negler, makeup dag, ett eller annet var åpen for forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå