AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 er jeg den eneste som virkelig ikke ville ha likt å ha en fremmed person hos meg og min familie på julaften?Anonymous poster hash: d3ab4...406
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Det er verre å være den ene som ikke kjenner noen vil jeg tro Anonymous poster hash: 21f39...8b4 10
EDM Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Spørs om barn er tilstede etter min mening. Kan være ubehagelig for de
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Det er verre å være den ene som ikke kjenner noen vil jeg tro Anonymous poster hash: 21f39...8b4 Temaet var ikke hvem som synes selve situasjonen er ekkel. Det virker som om det er forventet at alle skal holde dørene oppe i julen og invitere alle som er alene og være fornøyd med det. Jeg bare spør om det er bare meg som ikke hadde likt å gjort noe slikt?Anonymous poster hash: d3ab4...406
Gjest Mythic Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Jeg ville nok ikke invitert vilt fremmede hjem til meg, uansett hvilken dag i året det dreide seg om.
Rosebud Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Jeg skal gjerne innrømme å være såpass lite glad i folk at jeg hadde synes dette hadde vært veldig unaturlig. Blir litt rart i mitt hode, nærmeste familie og en fullstendig utenforstående. Her i huset ville det lagt en kraftig demper på stemningen. Jeg er forøvrig ikke superglad i besøk nesten uansett hvem, så vil ikke ha fremmede på besøk.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Det er forskjell på folk. Noen syns erfaringen med å møte personer som har levd annerledes liv enn dem selv, eller som har opplved mye de fleste slipper er interessant og beriker deres egen tilværelse. Jeg er ganske stille og innadvent, men dersom det var snakk om en grei, intelligent person som kanskje var litt sær selv, så er det mulig jeg kunne feiret jul med denne. Jeg måtte hatt en mann eller to her i tilfelle den fremmende ble voldelig eller noe, da. Anonymous poster hash: 37611...dab 1
Gjest miuen Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Jeg er introvert, mannen er introvert. Vi har mulighet til å feire jul med hans eller min familie, men vi velger å feire alene (oss + barna våre). Hadde ikke kost meg særlig dersom vi hadde et fremmed menneske på besøk...
Gjest Citronella Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Spørs om barn er tilstede etter min mening. Kan være ubehagelig for de Nåja. Jeg er vokst opp i en familie som ofte tok imot fremmede og perifert kjente/kolleger på julaften. Husker det bare som veldig stas! Man skal ikke undervurdere barns gjestfrihet, og ikke heller pakke de inn i bomull. 1
Gjest HeiHade Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Jeg hadde ikke invitert fremmede hjem til meg. Jeg synes godt om de som gjør det, så klart, men det passer ikke meg. Jeg tror ikke de hadde følt seg så komfortable rundt meg heller, så det er nok like greit.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #11 Skrevet 22. desember 2014 Det skulle mye til for at jeg ville invitert noen fremmede hjem til jul. Det skulle enda mye mer til for at jeg selv hadde takket ja til en invitasjon fra fremmede. Foretrekker så absolutt å feire jul alene. Anonymous poster hash: 944d4...a7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå