Gå til innhold

Kroppsfasong og brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kjole passer til din kroppsfasong?

Hvorfor valgte du/ville du valgt akkurat dette snittet?

Og hva et din mening om kroppsfasong og kjoler generelt? :)

Delv mener jeg frodige damer med stor byste kler kjoler med ermer, korte eller lange. De bør styre unna stroppeløst og spagettistropper og generelt kjoler som må sitte stramt på for å holde seg oppe.

Jeg har selv slik fasong og likte godt snittet på kjolen til Helene Bøksle :)

http://m.kjendis.no/2012/05/20/kjendis/helene_boksle/espen_tjersland/bryllup/musikk/21676804/?www=1

Anonymous poster hash: 0ec2c...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delv mener jeg frodige damer med stor byste kler kjoler med ermer, korte eller lange. De bør styre unna stroppeløst og spagettistropper og generelt kjoler som må sitte stramt på for å holde seg oppe.

http://m.kjendis.no/2012/05/20/kjendis/helene_boksle/espen_tjersland/bryllup/musikk/21676804/?www=1

*selv

Skrevet

Vet ikke jeg. Personlig synes jeg den kjolen der får muggene hennes til å se ekstremt mye større ut enn ellers. Ser ut som overkroppen kun består av bryster...

Anonymous poster hash: 1ff49...265
  • Liker 13
Skrevet

Vet ikke jeg. Personlig synes jeg den kjolen der får muggene hennes til å se ekstremt mye større ut enn ellers. Ser ut som overkroppen kun består av bryster...

Anonymous poster hash: 1ff49...265

Men hun har jo veldig store pupper.

Skulle hun skjult dem måtte hun jo hatt pologenser.

Når det er sakt ville jeg nok ikke pushet de så opp som her ;)

• Liker 1
Skrevet

Det eneste jeg tenker når jeg ser det bildet der er "PUPPER PUPPER PUPPER".. Syns ikke det var spesielt flatterende.

Anonymous poster hash: 22411...865
  • Liker 5
Skrevet

Hva mener vi om andre kjoler da? :)

Skrevet

Hvis man skal skjule at puppene er så store så passer det med V-utringning og halterneck f.eks. Har jeg lest.

Skrevet

alt kler den smukke.. dvs meg

• Liker 2
Skrevet

Man må kle seg etter fasong. Det er ikke pent når en veldig stor dame går i stroppeløs trompet formet kjole.

Anonymous poster hash: fd936...ea4
  • Liker 1
Skrevet

Man må kle seg etter fasong. Det er ikke pent når en veldig stor dame går i stroppeløs trompet formet kjole.

Anonymous poster hash: fd936...ea4

Nei det er sant. Da ser det ut som en bolledeig som har est utover kanten under heving..

• Liker 1
Skrevet

Jeg har timeglassfigur, og hadde en mermaid-kjole (kroppsnær til midt på lårene). Veldig fornøyd med valget, og fikk mange komplimenter på valg av kjole. Den hadde også blonder, og var ikke stroppeløs, så den gikk innenfor alle mine "krav" :)

Anonymous poster hash: 48346...a20
  • Liker 1
Skrevet

Vi har vel alle 'våre ting' å passe på. Jeg bekymrer meg mest for høyden min. Jeg er 160 'høy' og ser ut som et lite barn i en tradisjonell ballgown-kjole, og alle a-line kjolene må være helt uten detaljer for at jeg skal få lagt dem opp nok... Blir nok en mer tettsittende variant til slutt tror jeg...

Anonymous poster hash: 5bea2...9f0

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 160 høy og har funnet en kjole med masse pynt på uten problemer 😀 a linje formet og bløtkake deluxe

Skrevet

Jeg er 160 høy og har funnet en kjole med masse pynt på uten problemer 😀 a linje formet og bløtkake deluxe

Det er nok litt forskjellig hva man syntes passer, men fint at du har funnet en kjole du er fornøyd med :)

Anonymous poster hash: 5bea2...9f0

• Liker 2
Skrevet

Er ikke ballgown, det hadde jeg ikke passet. Prøvde enkle kjoler, jeg klarer ikke tettsittende kjoler for da føler jeg meg utilpass. Men har bare fått fantastiske kommentarer til kjolen, og min mamma var med og hun gråt en tåre da hun så meg :-)

Det har ikke bare med kroppsfasong å gjøre om man kler en kjole, det har mye med personlighet å gjøre også..

Skrevet

Jeg synes generelt stroppeløse med rett utrigning (dvs ikke hjerteformet) er ukledelig på stort sett alle, uansett hvor tynne de måtte være.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor gidder du å bruke energi på hvordan andre damer skal se ut på den store dagen?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 161 cm, og har litt kort rygg. Ca str 38, og bred over skuldrene. Har funnet ut at dropwaist -snittet gjør at jeg ser både slank og høy ut. Det hadde jeg aldri trodd! Det var litt tilfeldig at jeg prøvde en sånn kjole, så jeg anbefaler i allefall folk til å prøve litt ulike stiler for å faktisk se hva som passer :) Min favorittkjole har i tillegg et gigantisk tyllskjørt, og er stroppløs.

Anonymous poster hash: 22411...865

Skrevet

Må bare spørre

er de puppene ekte? Noen som vet?

Skrevet

Må bare spørre

er de puppene ekte? Noen som vet?

tror hun var uheldig der, hun er jo en frodig dame, men brystene hennes ser ut som to ballonger der... Fin kjole da..

Anonymous poster hash: 318d1...aa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...