Gå til innhold

Erfaringer med Zalando?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har erfaringer med Zalando? Vil du anbefale butikken? er de seriøse?

Takk.

Anonymous poster hash: cb405...2dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er fornøyd.

Endret av Grønneglede
Skrevet

Har forresten hørt at arbeiderene blir behandlet som dritt, vet noen om dette stemmer?

Skrevet

Jeg har handlet en del på Zalando. Har alltid vært fornøyd med varene, men syns leveringen ofte tar lang tid.

Skrevet

litt trege, men frakten og returen er jo gratis - så veldig fornøyd

Anonymous poster hash: 9e081...b74
Skrevet (endret)

Har handlet hos Zalando en 3-4 ganger. Har opplevd både treg levering og rask levering. Gikk også greit med bytting og få pengene tilbake.

Edit: Skrivefeil

Endret av Llise
Skrevet

Har handlet en del, og er stort sett fornøyd. Det jeg ikke var fornøyd med, returnerte jeg og det gikk greit også.

Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Går lang tid fra du har bestilt til varen blir sendt, men ellers veldig bra!

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Drittreig levering og ikke gadd de å svare på mail heller da jeg etterlyste pakken. Kommer ikke til å handle der igjen.

Skrevet

Rask levering og kjappe svar på mail. Gode tilbud, gratis frakt og retur. Ingen purregebyr om man betaler sent. Fornøyd.

Anonymous poster hash: 938ae...8d9

Skrevet

Har handlet mye på Zalando, og er veldig fornøyd.

Skrevet

Rask levering og kjappe svar på mail. Gode tilbud, gratis frakt og retur. Ingen purregebyr om man betaler sent. Fornøyd.Anonymous poster hash: 938ae...8d9

Betaler ikke du med en gang? Hvordan betaler du?

Anonymous poster hash: 5388a...f42

Skrevet

Fornøyd! Synes de har rask levering jeg :)

Anonymous poster hash: a75d2...abd

• Liker 1
Skrevet

De rekker vel ikke fram til jul hvis jeg bestiller idag? Ser kundeservice er stengt så får ikke ringt for å spørre..

Skrevet

De rekker vel ikke fram til jul hvis jeg bestiller idag? Ser kundeservice er stengt så får ikke ringt for å spørre..

Tviler på at det rekker frem før jul..

Skrevet

Tviler sterkt.

Gjest Enhjørning
Skrevet

Jeg har gode erfaringer mtp rask levering og grei kundeservice, men jeg får alltid 2-4 plagg i FEIL STØRRELSE. Orker derfor ikke lenger å bestille derifra, blir så mye styr for meg hver gang.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Er fornøyd med de. De leverer raskt, og klærene har vært som forventet iht størrelse og kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...