Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Mitt råd til meterologer, journalister og media generelt: Neste gang dere har noen antagelser når det gjelder været... HOLD KJEFT!!! nå begynner det å bli latterlig liksom... "nå kommer sommer'n!", "tropevarme i minst 1 uke" over hele forsia av VG har liksom ikke noen mening lenger. Murr... Det må jo begynne å bli litt pinlig for dere når dere har rett i 0% av deres spådommer?? *muggen fordi vi ble lovt en uke med godvær og tropenetter*
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 Jeg synes forsåvidt at meteorologene skal få holde på med sitt, men enkelte mediers betingelsesløse tro på at ordet :fy: "sol" selger flere aviser plager meg også! lmari, hvor er du? Ute og leter etter sola?
Gjest lmari Skrevet 29. juli 2004 #3 Skrevet 29. juli 2004 Sol selger mer aviser, Trøffel.... Stol på meg, jeg vet det!!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #4 Skrevet 29. juli 2004 Sol selger mer aviser, Trøffel.... Stol på meg, jeg vet det!! SolALARM
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Hrmpf! :-x Ække journalist jeg, men journalistikkstudent. Men likevel; Spiller det egentlig noen rolle? Verken journalister eller meteorologer kan spå.
Jens Skrevet 29. juli 2004 #6 Skrevet 29. juli 2004 Syns jo den beste overskriften i sommer har vært, "SOMMEREN ER BEDRE ENN DU TROR"!!! Noe vås om att det egentlig var varmere enn vi trodde, men pga av en kald vind virket sommeren kaldere!! Er enig med Lilleulv, blir veldig provosert av alle disse overskriftene som aldri stemmer. Og å komme nå som sommeren snart er over og melde att, nå kommer sommeren, vil jeg si, det skulle bare mangle!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #7 Skrevet 29. juli 2004 Nåvel, jeg sier heller som Jokke og Valentinene: Her kommer vinter'n, her kommer den kalde, fine tida! Her kommer vinter'n, endelig fred å få...
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #8 Skrevet 29. juli 2004 Nåvel, jeg sier heller som Jokke og Valentinene: Her kommer vinter'n, her kommer den kalde, fine tida! Her kommer vinter'n, endelig fred å få... da har du probleeemer i følge peanøtthjerneforbundet, men du ække aleine...
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #9 Skrevet 29. juli 2004 Folkens, jeg kommer med nyheter, jeg må be om absolutt stillhet... Ventetida er over, det kommer til å falle snø i natt!
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #11 Skrevet 29. juli 2004 jeg vil ha gave!!! jeg har vært snill og alt...
Malou Skrevet 29. juli 2004 #12 Skrevet 29. juli 2004 Syns jo den beste overskriften i sommer har vært, "SOMMEREN ER BEDRE ENN DU TROR"!!! Enig! Det er mange som har bomma totalt, men denne tok kaka. Det er jo vært bare regn regn og atter regn (nesten) inntil nå. Heldigvis har sommerværet kommet hit til Danmark nå.. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå