Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #1 Del Skrevet 29. juli 2004 Kjøpes det på apotek? Finnes det flere typer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 29. juli 2004 #2 Del Skrevet 29. juli 2004 Det får du på apoteket ja, om det er flere typer er jeg ikke sikker på.. annet enn at du får det i tablettform og i pasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 29. juli 2004 #3 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja, det er flere typer+finnes også i pulverform. Bare sørg for å kjøpe en som tar alle ormetypene (husker ikka navnet akkurat nå dessverre). Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 29. juli 2004 #4 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har en i pastaform som heter Banminth, den skal visst ta det meste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. juli 2004 #5 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har en i pastaform som heter Banminth' date=' den skal visst ta det meste!!![/quote'] Vi ble advart mot denne fordi den IKKE fjernet alle ormene. Men jeg er håpløs på å huske navnene på disse kurene. Vår hun kaster opp av sånne kurer der hun får 4 piller på en dag, men vi hun tåler fint kurer der hun får 1-2 tabletter om dagen i 4 dager. Den kuren vi pleier å kjøpe (men som jeg ikke husker navnet på) er en sånn 4-dagerskur. Spør på apoteket, så finner de den kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #6 Del Skrevet 29. juli 2004 Vi bruker noe som heter Panacur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #7 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg ble anbefalt av min oppdretter å kjøpe banminth. vet 2.2%. sånn oralpasta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 29. juli 2004 #8 Del Skrevet 29. juli 2004 Vi bruker også Panacur, pulverform. Bare drysser over foret hennes, enkelt og greit. Spør de på apoteket for å være på den sikre siden. Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 30. juli 2004 #9 Del Skrevet 30. juli 2004 Vi har brukt tabletter i en rød og hvit eske, husker ikke navnet. Den skal ta all slags orm og andre småkryp. Jeg ble anbefalt av dyrlegen å ikke alltid bruke den samme kuren, men bytte på av og til. Ellers er det ormekur vår og høst hos oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå