Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Kjøpes det på apotek? Finnes det flere typer?
Gjest 3llie Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 Det får du på apoteket ja, om det er flere typer er jeg ikke sikker på.. annet enn at du får det i tablettform og i pasta.
Julie Skrevet 29. juli 2004 #3 Skrevet 29. juli 2004 Ja, det er flere typer+finnes også i pulverform. Bare sørg for å kjøpe en som tar alle ormetypene (husker ikka navnet akkurat nå dessverre). Julie.
Gjest Dolphina Skrevet 29. juli 2004 #4 Skrevet 29. juli 2004 Jeg har en i pastaform som heter Banminth, den skal visst ta det meste!!!
Gjest Lea Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Jeg har en i pastaform som heter Banminth' date=' den skal visst ta det meste!!![/quote'] Vi ble advart mot denne fordi den IKKE fjernet alle ormene. Men jeg er håpløs på å huske navnene på disse kurene. Vår hun kaster opp av sånne kurer der hun får 4 piller på en dag, men vi hun tåler fint kurer der hun får 1-2 tabletter om dagen i 4 dager. Den kuren vi pleier å kjøpe (men som jeg ikke husker navnet på) er en sånn 4-dagerskur. Spør på apoteket, så finner de den kanskje.
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #7 Skrevet 29. juli 2004 Jeg ble anbefalt av min oppdretter å kjøpe banminth. vet 2.2%. sånn oralpasta...
Julie Skrevet 29. juli 2004 #8 Skrevet 29. juli 2004 Vi bruker også Panacur, pulverform. Bare drysser over foret hennes, enkelt og greit. Spør de på apoteket for å være på den sikre siden. Julie.
Prada Skrevet 30. juli 2004 #9 Skrevet 30. juli 2004 Vi har brukt tabletter i en rød og hvit eske, husker ikke navnet. Den skal ta all slags orm og andre småkryp. Jeg ble anbefalt av dyrlegen å ikke alltid bruke den samme kuren, men bytte på av og til. Ellers er det ormekur vår og høst hos oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå