Camzaaa Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 På nyttårsaften skal jeg synge på en nyttårsfeiring for ungdom i kirka! I den forbindelse trenger jeg naturligvis en sang å synge, så jeg lurer på om noen har forslag, for jeg er så dårlig på det! Finnes mange julesanger, men er det noen som vet om noen typiske nyttårssanger?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Happy new year av ABBA! Ingen over, ingen ved siden!
Tirkes Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Auld lang syne ..som er nydelig på norsk. Nynorsk faktisk. Skal gamalt venskap kverva bort Og ikkje setja far Skal gamalt venskap kverva bort Og det som ein gong var Ref: For det som ein gong var, min ven, For det som ein gong var, Eg drikk den gode skål med deg, For det som ein gong var ! Du tek ditt staup og eg tek mitt Som gamle vener plar. Me drikk den gode skål i lag For det som ein gong var Refreng: Kom, ta mi hand, min trugne ven Og gjev meg di til svar Eg byter vin og glas med deg For det som ein gong var Refreng:
Gjest Carressa Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 ..som er nydelig på norsk. Nynorsk faktisk. Skal gamalt venskap kverva bort Og ikkje setja far Skal gamalt venskap kverva bort Og det som ein gong var Ref: For det som ein gong var, min ven, For det som ein gong var, Eg drikk den gode skål med deg, For det som ein gong var ! Du tek ditt staup og eg tek mitt Som gamle vener plar. Me drikk den gode skål i lag For det som ein gong var Refreng: Kom, ta mi hand, min trugne ven Og gjev meg di til svar Eg byter vin og glas med deg For det som ein gong var Refreng: Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå