AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Noen andre som ikke har lyst å feire jul med familien men med noen helt ukjente eller noe i den duren?. Er glad i min familie men jeg har lyst å prøve en litt annerledes jul. Anonymous poster hash: 988d9...0e7
Gjest miss_sara Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Nei, det kunne jeg aldri gjort! Julen handler om familie.
maya86 Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 har du lyst har du lov Syns det er kjempekoselig å feire med familien, men i år blir 3dje jula jeg ikke gjør det. Føler ikke noe spesielt savn av den grunn, for det blir akkurat så koselig man gjør det til selv
Gjest Linn Cathrin Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Det kunne jeg faktisk ikke tenke meg, men hver sin smak!
KaDust Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Jeg har hatt litt forskjellige juler, f.eks. vært på fjellet med mamma og venninner av hun + barna deres, feiret med en annen familie (deler av min familie til stede også), hatt venninner over hos meg i jula osv., men kunne aldri tenkt meg å hatt en jul uten familie med bare ukjente. Jeg må ha hvertfall en fra egen familie til stede også, minst, men så er jeg veldig familiekjær da.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Skal feire jul i et annet land med sjefen og hennes familie i år. To herlige barn på 4 og 7 år. Henne, mannen og hennes far. Tror og håper det blir koselig, og annerledes Anonymous poster hash: b4cc3...18f
Gjest miss_sara Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Skal feire jul i et annet land med sjefen og hennes familie i år. To herlige barn på 4 og 7 år. Henne, mannen og hennes far. Tror og håper det blir koselig, og annerledes Anonymous poster hash: b4cc3...18f Ikke for å være frekk, men hvorfor har du lyst til det? Hadde følt meg utrolig utenfor...
Gjest auroravictoria Skrevet 20. desember 2014 #8 Skrevet 20. desember 2014 Ikke for å være frekk, men hvorfor har du lyst til det? Hadde følt meg utrolig utenfor... Tenkte der samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå