Gjest Julie i.i. Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Heisann! På mandag drar jeg på en ukes (ca, avhenger litt av været) fjelltur. Får låne hunden (skulle gjerne hatt med min egen, men hun er bare 3 1/2 mnd ennå..) til en god venn og vet hun er i god form, men jeg tror uansett hun får kjørt seg med dagsetapper på 6-9 timer med kløv. I den forbindelse så jeg at dyrebutikken solgte såkalte energibarer fra Royal Canin som man kan gi hunden som en slags "oppkvikker" når den er sliten. Noen som har prøvd disse og vet om de hjelper eller om det er humbug? Evt. lignende fra andre merker? Takker! Julie.
jordbær Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 Fungerer sikkert som vår typiske "nødproviant" med nøtter, sjokolade og rosiner. Rask energi når man er sliten. Det er jo ikke som om de dytter koffein i hundematen
Julie Skrevet 29. juli 2004 #3 Skrevet 29. juli 2004 Jepp,no sånt ja. Men jeg lurer på om det er bogus eller om det faktisk hjelper..èn sånn bar koster 25-30 kr, kjipt hvis det ikke hjelper. Fikk tips om puffa ris, billig og kjappe karbohydrater. Skal prøve det tror jeg. Julie.
LaToya Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Jeg har brukt vårforet fra Eukanuba og det funker bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå