Gå til innhold

Romle skal begynne på Pergo!!!

Romle

Anbefalte innlegg

Her vært hos legen i dag. Han sa det var masse fine egg som bare lå og ventet på å bli sluppet ut :briller:

Fikk resept på Pergo og kunne begynne med en gang, siden ikke mensen har v ært her på et par mnd, men jeg tror jeg venter til tanta kommer likevel, da han sa det var det beste.

Har ikke helt skjønt andres glede over å begynne på Pergo, men nå er jeg der selv og er klar som et egg.. :wink:

Anbefaler dere andre som strever om å gå til privat lege med en gang. Vi har ikke holdt på et år en gang, men jeg er så glad for sette i gang før årene løper avsted!!

:hoho::P :D :):lol::kul::ler::ler2:

Hilsen Romle som er i godt humør i dag.

Stå på jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glem det. Jeg søkte på det selv.

Så det hjelper altså til med eggløsning?

Er det noe man begynner med hvis man prøver lenge uten hell, eller er det andre symptomer også som tilsier at man bør bruke det?

Håper det funker for deg i hvert fall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd å bli gravide i ca et halvt år.

Jeg har tatt eggeløsnings tester som aldri har gjort utslag og da bestemte jeg meg for å gå til lege. Der tok jeg blodprøver og disse viste at jeg ikke hadde hatt eggeløsning på siste syklus. Disse blodprøvene må tas på dag 21-23.

Etter at jeg fikk det svaret, bestilte jeg time hos gynekolog som sjekket at alt var ok ellers og det var det. Da fikk jeg Pergotime som skal få orden på syklusen og hjelpe til med eggeløsning.

Jeg har lest så mye om det her og på Snart Gravid, så derfor er jeg litt positiv nå hvertfal.. Håper på det beste... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Vi er også i en slik vente-periode. Vi har ikke brukt prevansjon på snart 4 år! Ingenting har skjedd og vi har samleie ca 2-3 g. i uken.... Hmmmm

Har vært hos legen og tatt blodprøver for å sjekke om jeg har e.l. Men jeg tok altså prøve den 28. og skal ta igjen den 3. Er det riktig, for det er legen som regnet seg frem til dette....

Er det ellers vanlig å føle seg varm i hodet/ litt feberfølelse når man har e.l.? Slik har jeg d nemlig nå..... men kanskje jeg får influensa i stendenfor :oops:

Ønsker deg lykke til med Pergo, kanskje det blir en løsning for oss også?

Klem fra meg (som er ny her og ikke har registrert meg enda.. :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du at du tok prøven den 28 juni?

Det viktigste er at du tok prøven på riktig dag i forhold til syklusen din.

Men det har sikkert legen din regnet ut. De vet jo det.

Det høres som at du er på gang med noe der ja.

Jeg vet jo at det kan være langt igjen, men lurer litt på om det kan være lurt å være litt positiv her.. :blunke:

Dere har jo holdt på en stund, så det er kanskje greit å komme igang med noen undersøkelser.

Da det viste seg hos meg at jeg ikk ehadde el tok gyn ultralyd.

Så nå er det bare å vente... :kul:

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei romle

jeg har gått på pergotime ganske mange ganger, og til din informasjon så kopmmer du til og være i overgangsalderen hver gang du tar di. (det vil si att di pillene putter deg i en overgangsalder fase for så og tjuvkoble kroppen din til og virke noemalt igjen, så du får eggløsning) så det kan være greit og si ifra til din mann/kjæreste att du kommer til og forander humør ca 50 ganger i døgnet. ikke fortvil om du griner over att posten er forsinka med 1 minutt eller att dagsrevyen ikke er som det var i går.

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elle75

Jeg hadde ingen bivirkninger da jeg gikk på Pergo, verken humørsvingninger eller fysiske plager. Dette er individuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest håpefull

Hei!!

Jeg skal snart begynne på Pergotime, må bare vente på "tanta".

Vi har prøvd i over 3 år, og endelig kom jeg til en kjempe flink spesialist som sa:, dette skal vi nok ordne" Gleder meg til å begynne på Pergotime, har liksom litt forhåpninger der da, kanskje litt for store...!! Har også begynt med fotsoneterapi, har hørt så mye bra om det! Jeg skal i allefall prøve alt for å bli gravid!!

Lykke til alle prøvere!! Detta skal vi klare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er vel veldig forskjellig og reagerer nok på forskjellige måter. Jeg prøver å være positiv uansett, for jeg tror det har noe å si for hvordan ting funker. Prøver å være på "lag" med kroppen i steden for mot liksom..

Jeg har begynt på pille nr 1 i dag, så det er jo litt spennende dager fremover. Jeg les alt jeg kommer over om Pergo for tiden. Noen har blitt gravide med en gang, noen har mistet, noen har hatt veldig mange kurer og er fortsatt ikke gravid, og for mange har det også lykkes.

Det er umulig å vite hvordan det kommer til å gå med oss, så det er bare å håpe.

Lykke til Håpefull! Stå på!

Og takk for oppmuntringer Elle 75. Det hjelper med litt solskinnshistorier

:rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...