Barbie Skrevet 2. mars 2002 #1 Del Skrevet 2. mars 2002 Hva er det som skjer når dataen går i vranga? Den låser seg totalt,og ingenting funker. Jeg må starte maskinen på nytt hver gang og dette er irriterende. Dette skjer en til to ganger pr dag. Jeg har null peiling på data,så det hadde vært fint med litt hjelp... Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2002 #2 Del Skrevet 2. mars 2002 Det kan være så uendelig mye rart! Allt i fra et rottent operativsystem, til feil på hardware! Ikke for å være fæl med deg, men........Når det er noe galt med bilen din.Leverer du bilen på verksted, slenger nøklene på bordet, og sier "bilen min VIRKER ikke" og så bare gå din vei ???? (du kan jo tenke deg hvordan han som skal reparere bilen din klør seg i hodet) Ikke missforstå meg. Jeg har alldeles ikke peiling på allt PC greier, men det hadde vært en stor fordel om du kunne beskrive feilen litt mer. Får du noen feilmedlinger? Gjør du noe spesiellt, som gjør at feilen oppstår? KANSKJE jeg kan hjelpe deg! Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2002 Ok,jeg skjønner poenget ditt. Problemet er bare at jeg gjør INGENTING... Jeg kan sitte å lese innleggene på KG,og når jeg skal videre så står alt bom fast. Uansett hvem tast jeg trykker på så skjer det ikke noe! Jeg må trykke Ctrl,Alt og Delete. Først DA begynner maskinen og jobbe,men da faller jeg jo vekk fra det jeg holdt på med! Noen som ble litt klokere nå? Ismen1212[ Dette Innlegg er endret av: ismen den 2002-03-03 02:24 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 3. mars 2002 #4 Del Skrevet 3. mars 2002 Min maskin var også sånn......lenge. Så fikk jeg endelig "ut finger'n" og tok med PC'n til PC-dokter'n. Der fant de 2 typer virus.... PC'n fikk antibiotika, og vips: Maskinen kræsjer ikke lenger.... men telefon-regninga vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 3. mars 2002 #5 Del Skrevet 3. mars 2002 ismen, hvilken verson av Windows(operativsystem) er det du har? Hvis du for eksempel har ME(Milenium) kan dette være årsaken til problemet ditt. ME har mye feil og kan forårsake de feilene du har. En annen 'feil' kan være at du rett og slett har en for liten pc... At du har mye lagret på maskinen og at den ikke takler at du er på internett. Husk at alle programmer du har på pc'en din (windows, internett Explorer, mail-program etc) tar plass. Kanskje du skulle vurdere å kjøpe mer Ram? Det gjør at det blir mer plass på maskinen din og den jobber lettere. MP3-filer (musikk) tar VELDIG mye plass. Hvis du har mye av det anbefaler jeg at du går igjennom de og sletter de du ikke har behov for (evt. kjøpe deg en CD-brenner, slik at du slipper å ha filene lagret på maskinen) Uansett; Hvis du ikke finner ut av hva problemet er, anbefaler jeg at du tar med deg harddisken til en forhandler som kan hjelpe deg med å finne ut av problemet. Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 3. mars 2002 #6 Del Skrevet 3. mars 2002 Det første du kan begynne med er å kjøre en defragmentering og en scan disk. Defragmentering rydder opp i alle filene dine, siden Windows har det med å slenge dem litt rundt når du installerer nye programmer. Scan disk leter etter ødelagte filer og rydder opp i dem. Du finner dem ved å gå på start | programmer | tilbehør | administrative verktøy | diskdefragment / scandisk. (Evt start | programmes | accessories | administrative tools | disk defragment / scan disk). Catzy12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 3. mars 2002 Takk for svar. Ja,jeg har Milenium. Og ja,jeg har lastet ned mye musikk. Dette har jeg brent over på cd,men har ikke slettet det etterpå. Jeg skal prøve det,og se om det hjelper. Jeg scanner maskinen for virus jevnlig. Håper det hjelper å få slettet musikken... Ismen1212[ Dette Innlegg er endret av: ismen den 2002-03-03 14:21 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 3. mars 2002 #8 Del Skrevet 3. mars 2002 Hvis du har ME bør du få deg en annen verson av Windows. ME er skikkelig dårlig. Hvis du ikke kan få tak i nyere versoner, anbefaler jeg Win 98, den er veldig stabil. Ellers så kan du gå på Windowes update på internett og opdpatere ME og se om det fungerer.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå