AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Pusen min kommer ikke inn! Slapp han ut i halv elleve tiden, og antok at han ville komme inn igjen etter en eller to timer, men nå har det altså gått tre timer og det er minusgrader ute! Ikke så fryktelig mye, minus 1-2 grader, men allikevel. Er bekymret gikk til og med rundt i nabolaget for en halvtime siden, og ingen tegn til han. Jeg så en katt, men mistenker at det var nabokatta (som ikke behandler min pus så bra). Katten min er innekatt om natta, så derfor jeg bekymrer meg sånn. Med tanke på at det er kaldt ute. Seriøst, jeg håper ikke han har blitt innesperret noe sted eller fryst i hjel eller påkjørt. Dette er skikkelig ekkelt, kjenner jeg. Han er 3 år. Anonymous poster hash: 7a5ad...216
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Skal sies at han nesten alltid kommer når jeg roper på han. Anonymous poster hash: 7a5ad...216
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Jeg hater når naboer roper etter katten sin, blir så forbannet og irritert! Anonymous poster hash: 7290f...7f4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Jeg hater når naboer roper etter katten sin, blir så forbannet og irritert! Anonymous poster hash: 7290f...7f4 Wow. Ser at du blir irritert, men vis nå i det minste litt forståelse for at man faktisk bryr seg om dyra sine og vil at de skal ha det godt. Det er snakk om litt avbrutt søvntid, ikke at man holder deg våken i flere timer. Anonymous poster hash: 7a5ad...216 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Han er inne nå! - TS Anonymous poster hash: 7a5ad...216 4
missdior Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Så bra Jeg får ikke sove om pusi er ute på natta. Natt til i går var det mange minusgrader og det blåste masse! Ble liggende våken til klokka halv tre, først da bestemte hun seg for å komme inn 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Så bra Jeg får ikke sove om pusi er ute på natta. Natt til i går var det mange minusgrader og det blåste masse! Ble liggende våken til klokka halv tre, først da bestemte hun seg for å komme inn De kattene lever sitt eget liv, og det er ikke bra for matmor-hjertet mitt! Hehe. Men han kom trygt inn etter 4(!) timer ute i kulda. Hva i all verden han gjorde, det er et mysterium. Anonymous poster hash: 7a5ad...216
Kontormus Skrevet 19. desember 2014 #8 Skrevet 19. desember 2014 Jeg hater når naboer roper etter katten sin, blir så forbannet og irritert! Anonymous poster hash: 7290f...7f4 Du vet du kan bo i et hus i skogen slik at du slipper å irritere seg over naboer? 1
Gjest chisandra Skrevet 19. desember 2014 #9 Skrevet 19. desember 2014 Jeg hater når naboer roper etter katten sin, blir så forbannet og irritert! Anonymous poster hash: 7290f...7f4 Ja, vondt å være verdens navle når ingen tar hensyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå