Cid Skrevet torsdag kl. 05:40 #7301 Skrevet torsdag kl. 05:40 Stacy__ skrev (6 timer siden): Denne tråden har faktisk gjort meg litt glad i dag ☺️Det var skikkelig koselig å komme innom her og lese om andres positive opplevelser! Selvom dagen min har vært kjip fra A til Å. 1
Stacy__ Skrevet fredag kl. 17:30 #7302 Skrevet fredag kl. 17:30 (endret) Etter en heftig uke med både sykdom og jobb er jeg så glad for at det endelig er helg og tid for senkede skuldre. Ble enda lykkeligere da min pappa ringte å spurte om han fikk hente og om de kunne overnatte hos dem til i morgen. Da blir det både barnefri og kvalitetstid på mannen og meg. Life isn’t too bad after all Endret fredag kl. 17:39 av Stacy__ 2
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 18:02 #7303 Skrevet fredag kl. 18:02 Stacy__ skrev (31 minutter siden): Etter en heftig uke med både sykdom og jobb er jeg så glad for at det endelig er helg og tid for senkede skuldre. Ble enda lykkeligere da min pappa ringte å spurte om han fikk hente og om de kunne overnatte hos dem til i morgen. Da blir det både barnefri og kvalitetstid på mannen og meg. Life isn’t too bad after all
Stacy__ Skrevet fredag kl. 18:28 #7304 Skrevet fredag kl. 18:28 Ciaran og Ciara skrev (25 minutter siden): ❤️❤️🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 18:37 #7305 Skrevet fredag kl. 18:37 Stacy__ skrev (8 minutter siden): ❤️❤️🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå