Frøkenfryden Skrevet 21. oktober #7281 Skrevet 21. oktober Svømte 700 meter i dag! Og kom hjem nå, hoppet i pysjen med bustehår, og en kopp kaffe og tente lys. Regn ute. God følelse🥰 2
Lur Venn Skrevet 21. oktober #7282 Skrevet 21. oktober Frøkenfryden skrev (1 time siden): Svømte 700 meter i dag! Og kom hjem nå, hoppet i pysjen med bustehår, og en kopp kaffe og tente lys. Regn ute. God følelse🥰 Måtte lese 2 ganger. Trodde det sto busehår. Da tenker jeg sånne ekle nesehår 1
Frøkenfryden Skrevet 21. oktober #7283 Skrevet 21. oktober Lur Venn skrev (21 minutter siden): Måtte lese 2 ganger. Trodde det sto busehår. Da tenker jeg sånne ekle nesehår Haha. Dårlig sveis så den er litt busete😂 1
mia83 Skrevet 21. oktober #7284 Skrevet 21. oktober Ciaran og Ciara skrev (19 timer siden): Cid skrev (3 timer siden): 1
Lur Venn Skrevet 22. oktober #7286 Skrevet 22. oktober Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Haha. Dårlig sveis så den er litt busete😂 Det er tross alt bedre enn nesehår likevel 2
Titania Skrevet 22. oktober #7287 Skrevet 22. oktober De tre legoklossene jeg manglet og bestilte kom endelig 🥳 2 1
MissStiles Skrevet 29. oktober #7289 Skrevet 29. oktober Rakk ikke å skrive det igår. Besøk hos venninne og vi hadde fine samtaler ❤️ 1 1
Frøkenfryden Skrevet 3. november #7290 Skrevet 3. november God legetime hos en lege jeg liker så godt! Lytter alltid Og et kolesterol som hadde krøpet ned til superfin verdi etter 4 uker med den laveste medisindosen man kan ha! 🥰 1 4
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november #7291 Skrevet 3. november Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): God legetime hos en lege jeg liker så godt! Lytter alltid Og et kolesterol som hadde krøpet ned til superfin verdi etter 4 uker med den laveste medisindosen man kan ha! 🥰
Boetica Skrevet 6. november #7293 Skrevet 6. november Fryder meg over at de har fått en sosialistisk muslim som borgermester i New York. Men det var egentlig i går eller forigårs da 2
Cid Skrevet 6. november #7294 Skrevet 6. november Boetica skrev (24 minutter siden): Fryder meg over at de har fått en sosialistisk muslim som borgermester i New York. Men det var egentlig i går eller forigårs da Fryder meg alltid når Trump ikke får viljen sin 😛 2
Boetica Skrevet 6. november #7295 Skrevet 6. november Cid skrev (3 minutter siden): Fryder meg alltid når Trump ikke får viljen sin 😛 Yess 😈 2
Kvist Skrevet 8. november #7297 Skrevet 8. november Var på kafé med mannen min og vi hadde det så koselig 🥰 1 2
Titania Skrevet tirsdag kl. 16:10 #7298 Skrevet tirsdag kl. 16:10 1. Noen i bedriften hadde møte med revisor i dag. Jeg har plass rett ved møterommet, og det er ikke lydtett, så mulig å høre noe av det som sies. Jeg vet jeg settes pris på i firmaet, men det er utrolig hyggelig å høre seg selv bli omtalt som fantastisk for det ☺️ 2. Teknikeren som vanligvis kjører meg hjem måtte til en kunde rett før vår stengetid i dag. Da hadde han fått tekniker til å love at han måtte kjøre meg hjem, siden han ikke rakk si i fra selv. Hyggelig å bli tenkt på 🥰 1 2
MissStiles Skrevet onsdag kl. 20:30 #7299 Skrevet onsdag kl. 20:30 God mat & rødvin med venninne på en onsdag ❤️ 1 1
Stacy__ Skrevet onsdag kl. 23:30 #7300 Skrevet onsdag kl. 23:30 Denne tråden har faktisk gjort meg litt glad i dag ☺️Det var skikkelig koselig å komme innom her og lese om andres positive opplevelser! Selvom dagen min har vært kjip fra A til Å. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå