Hydrium Skrevet 23. august #7241 Skrevet 23. august Cid skrev (1 minutt siden): Ikke biologisk onkel da siden det er kusine sin unge men hun har kalt meg onkelen hennes (til ungen altså lol) siden start så jeg omfavner den rollen jeg har kjent henne siden hun var baby, har bilde av meg som 4 år gammel som holder rundt henne som baby ☺️ Og takk Jeg har stesøsken, de er like mye søstrene mine 😊 2
Cid Skrevet 23. august #7242 Skrevet 23. august Hydrium skrev (2 minutter siden): Jeg har stesøsken, de er like mye søstrene mine 😊 Blir vel å skjemme bort tantebarnet ditt da 😄 2
Hydrium Skrevet 23. august #7243 Skrevet 23. august Cid skrev (Akkurat nå): Blir vel å skjemme bort tantebarnet ditt da 😄 Ååå ja, jeg gleder meg til det 😄 De bittesmå søte klærne da! Får lyst til å kjøpe små kær nå. 2
Cid Skrevet 23. august #7244 Skrevet 23. august Hydrium skrev (Akkurat nå): Ååå ja, jeg gleder meg til det 😄 De bittesmå søte klærne da! Får lyst til å kjøpe små kær nå. Kjøpte en leke til onkelbarnet mitt når jeg besøkte henne sist uke, hun begynte umiddelbart å leke med den 😄 1 2
Hydrium Skrevet 23. august #7245 Skrevet 23. august Cid skrev (Akkurat nå): Kjøpte en leke til onkelbarnet mitt når jeg besøkte henne sist uke, hun begynte umiddelbart å leke med den 😄 🥰 Ååå det er koselig. 2
Cid Skrevet 23. august #7246 Skrevet 23. august Hydrium skrev (Akkurat nå): 🥰 Ååå det er koselig. Så enkelt å kjøpe gaver til barn da de blir glad for det meste 2
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #7247 Skrevet 23. august Hydrium skrev (4 timer siden): Dere gjør meg også i godt humør ofte, forresten 😊 Dere er alltid så søte og hyggelige.
Strigiformes Skrevet 25. august #7249 Skrevet 25. august Musikk gjør meg så glad hver eneste dag 🎶🎶🎶 1 3
Titania Skrevet 1. september #7250 Skrevet 1. september Den nye teknikeren passer perfekt inn i gjengen her Ikke at jeg hadde trodd så mye annet, men noen passer litt, mens andre er "med" med en gang. Og han nye er av den typen 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #7251 Skrevet 1. september På morgenen i dag laget jeg en handleliste som skal settes i kraft til onsdag, helt uten feilsteg og grøftekjenning og det gjør meg glad. Hoppe kan være fornuftig når hun må. 1 1
Frøkenfryden Skrevet 3. september #7252 Skrevet 3. september Vært på 6-retters middag med venninne i 2,5 time 3
Cid Skrevet 24. september #7253 Skrevet 24. september Skulle egentlig poste dette i går men ble seint så 🤪 At kompis sine unger ble glad for gavene jeg kom med ❤️ 1
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober #7256 Skrevet 4. oktober Føler meg mindre motløs enn da jeg la meg. Søvn hjelper mot mye😌 2
Titania Skrevet 4. oktober #7257 Skrevet 4. oktober Den nye regnparkasen min passer, og det er plass til litt tykkere klær under 🥳 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #7258 Skrevet 4. oktober Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Føler meg mindre motløs enn da jeg la meg. Søvn hjelper mot mye😌
Disney Adult Skrevet 4. oktober #7259 Skrevet 4. oktober Samboer kjøpte energidrikk og snacks til meg, selv om jeg sa at jeg ikke ville ha noe på butikken 🙈 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå