Lur Venn Skrevet 14. august #7221 Skrevet 14. august Frøkenfryden skrev (16 timer siden): Etter travel jobbdag ble jeg møtt av Mann så vi kunne gå hjem sammen, med en stopp på veien for å kjøpe jordbær og melon Hjemme kosa vi 10 min med nabohunden før vi gikk inn. SÅ fin overgang fra jobb til hjemme.🥰 De små gledene er de beste 2
Frøkenfryden Skrevet 14. august #7222 Skrevet 14. august Lur Venn skrev (9 timer siden): De små gledene er de beste Ja🥰 1
Stacy__ Skrevet 18. august #7225 Skrevet 18. august mia83 skrev (18 timer siden): Legge seg nydusjet i rent sengetøy Det er faktisk ubeskrivelig deilig! 3
mia83 Skrevet 18. august #7226 Skrevet 18. august Stacy__ skrev (7 timer siden): Det er faktisk ubeskrivelig deilig! Absolutt! 2
mia83 Skrevet 18. august #7227 Skrevet 18. august I dag er jeg glad for å ha besøkt ei god venninne og skravlet over en god kopp kaffe 2
Frøkenfryden Skrevet 19. august #7228 Skrevet 19. august Svømming. Nesten ingen mennesker så jeg fikk svømt mine meter i ro og mak. Og kunne flyte og kose meg en ekstra halvtime også🥰 2
Stacy__ Skrevet 22. august #7229 Skrevet 22. august Det var veldig deilig å ta helg etter en hektisk uke på jobb. Kjente virkelig roen og skuldra senke seg, da jeg kjørte hjem i dag. Life is worth living ❤️🥹 3
Ciaran og Ciara Skrevet 22. august #7230 Skrevet 22. august Stacy__ skrev (59 minutter siden): Det var veldig deilig å ta helg etter en hektisk uke på jobb. Kjente virkelig roen og skuldra senke seg, da jeg kjørte hjem i dag. Life is worth living ❤️🥹 1
Frøkenfryden Skrevet 22. august #7233 Skrevet 22. august Å kunne starte jobb 09.00. Lang kaffemorgenstund🥰 1
Hydrium Skrevet 23. august #7235 Skrevet 23. august Jeg skal bli tante Gleder meg til alt mulig nå 😄 3
Ciaran og Ciara Skrevet 23. august #7236 Skrevet 23. august Hydrium skrev (3 minutter siden): Jeg skal bli tante Gleder meg til alt mulig nå 😄 1
Hydrium Skrevet 23. august #7237 Skrevet 23. august Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Dere gjør meg også i godt humør ofte, forresten 😊 Dere er alltid så søte og hyggelige. 2
Cid Skrevet 23. august #7238 Skrevet 23. august Hydrium skrev (1 time siden): Jeg skal bli tante Gleder meg til alt mulig nå 😄 Ungen er heldig som får deg som tante 2
Hydrium Skrevet 23. august #7239 Skrevet 23. august Cid skrev (11 minutter siden): Ungen er heldig som får deg som tante Takk! Jeg vet at det er noen som er superheldig som har deg som onkel også ❤️ 2
Cid Skrevet 23. august #7240 Skrevet 23. august Hydrium skrev (Akkurat nå): Takk! Jeg vet at det er noen som er superheldig som har deg som onkel også ❤️ Ikke biologisk onkel da siden det er kusine sin unge men hun har kalt meg onkelen hennes (til ungen altså lol) siden start så jeg omfavner den rollen jeg har kjent henne siden hun var baby, har bilde av meg som 4 år gammel som holder rundt henne som baby ☺️ Og takk 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå