Cid Skrevet 24. juli #7201 Skrevet 24. juli Lur Venn skrev (1 time siden): Nå må dere snart få fingeren ut eller inn🧐 👍 1
MissStiles Skrevet 24. juli #7202 Skrevet 24. juli Lur Venn skrev (3 timer siden): Nå må dere snart få fingeren ut eller inn🧐 Dere altså… ❤️ Det er ikke bare bare å bli sammen heller. Spesielt når man ikke treffes for tiden av ulike grunner. 1 1
Stacy__ Skrevet 27. juli #7203 Skrevet 27. juli Møtte min beste venninne på kafé. Mens mannen passet barna. Jeg kom hjem til ryddig og nyvaska hus ❤️ 2
Frøkenfryden Skrevet 9. august #7204 Skrevet 9. august Spiste så god ost i Danmark, søhøjland. Etter at jeg kom hjem har jeg lurt på hva vi har som ligner og smakt meg litt frem. Kjøpte dyr gruyere i dag, og DER var smaken. Nom Blir mye gruyere i høst ja.. 3
Frøkenfryden Skrevet 13. august #7206 Skrevet 13. august Nå er det røft her. Men første kaffekoppen i 06-tida gir alltid glede. Jeg er heldig som kan kjøpe den kaffen jeg vil selv om den er litt dyr♥️ 2
Cid Skrevet 13. august #7207 Skrevet 13. august Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Nå er det røft her. Men første kaffekoppen i 06-tida gir alltid glede. Jeg er heldig som kan kjøpe den kaffen jeg vil selv om den er litt dyr♥️ Er det sånn kaffi som er laget av ape bæsj?
Frøkenfryden Skrevet 13. august #7208 Skrevet 13. august Cid skrev (2 minutter siden): Er det sånn kaffi som er laget av ape bæsj? Haha nei🙃
Cid Skrevet 13. august #7209 Skrevet 13. august Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Haha nei🙃 Hørt om?
Frøkenfryden Skrevet 13. august #7210 Skrevet 13. august Cid skrev (17 minutter siden): Hørt om? Bare den med kattebæsj jeg har hørt om
Cid Skrevet 13. august #7211 Skrevet 13. august Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Bare den med kattebæsj jeg har hørt om De mater aper bønner og de bæsjer dem ut igjen, er visst en veldig eksklusiv type kaffi 😅 kanskje jeg skulle prøvd å få meg jobb der, jeg er god til å bæsje 😜 1
Frøkenfryden Skrevet 13. august #7212 Skrevet 13. august Cid skrev (14 minutter siden): De mater aper bønner og de bæsjer dem ut igjen, er visst en veldig eksklusiv type kaffi 😅 kanskje jeg skulle prøvd å få meg jobb der, jeg er god til å bæsje 😜 Hehe😆 Hmm er du sikker på at det skjer med aper? Jeg finner bare at de gjør det der med de kattedyra. Det er slik de gjør med de.
Cid Skrevet 13. august #7213 Skrevet 13. august Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Hehe😆 Hmm er du sikker på at det skjer med aper? Jeg finner bare at de gjør det der med de kattedyra. Det er slik de gjør med de. Husket visst feil, nå ble jeg skuffa gitt, syntes tanken om at aper dreit kaffebønner var ganske hysterisk 😂 https://kaffegeek.no/2018/11/23/monkey-spit-coffee/
Frøkenfryden Skrevet 13. august #7214 Skrevet 13. august Cid skrev (8 timer siden): Husket visst feil, nå ble jeg skuffa gitt, syntes tanken om at aper dreit kaffebønner var ganske hysterisk 😂 https://kaffegeek.no/2018/11/23/monkey-spit-coffee/ 😂 1
Stacy__ Skrevet 13. august #7215 Skrevet 13. august (endret) Frøkenfryden skrev (13 timer siden): Nå er det røft her. Men første kaffekoppen i 06-tida gir alltid glede. Jeg er heldig som kan kjøpe den kaffen jeg vil selv om den er litt dyr♥️ Du er så flink til å se gleden i småting. Det må jeg bli flinkere til. Håper ting faller på plass snart. Endret 13. august av Stacy__ 2
Frøkenfryden Skrevet 13. august #7216 Skrevet 13. august Stacy__ skrev (7 minutter siden): Du er så flink til å se gleden i småting. Det må jeg bli flinkere til. Håper ting faller på plass snart. Takk! Jeg synes det er viktig🥰 Jeg har en medfødt sykdom som gir litt dårlige perioder innimellom, er vant til det så prøver ta en dag av gangen på jobb og hvile når fri😌 Og synes det hjelper å finne fine ting i hverdagen. 2
Frøkenfryden Skrevet 13. august #7217 Skrevet 13. august I dag ble jeg glad da jeg kom til jobb og så masse fugler på frokost i våt plen. Masse linerler spurtende på sine syltynne ben🥹 2
Frøkenfryden Skrevet 13. august #7218 Skrevet 13. august (endret) Etter travel jobbdag ble jeg møtt av Mann så vi kunne gå hjem sammen, med en stopp på veien for å kjøpe jordbær og melon Hjemme kosa vi 10 min med nabohunden før vi gikk inn. SÅ fin overgang fra jobb til hjemme.🥰 Endret 13. august av Frøkenfryden 3
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #7219 Skrevet 13. august Frøkenfryden skrev (13 timer siden): Nå er det røft her. Men første kaffekoppen i 06-tida gir alltid glede. Jeg er heldig som kan kjøpe den kaffen jeg vil selv om den er litt dyr♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå