Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lur Venn skrev (1 time siden):

Nå må dere snart få fingeren ut eller inn🧐

👍

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lur Venn skrev (3 timer siden):

Nå må dere snart få fingeren ut eller inn🧐

Dere altså… ❤️ Det er ikke bare bare å bli sammen heller. Spesielt når man ikke treffes for tiden av ulike grunner. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Møtte min beste venninne på kafé. Mens mannen passet barna. Jeg kom hjem til ryddig og nyvaska hus ❤️

• Hjerte 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Spiste så god ost i Danmark, søhøjland. Etter at jeg kom hjem har jeg lurt på hva vi har som ligner og smakt meg litt frem. Kjøpte dyr gruyere i dag, og DER var smaken. Nom:hjerte: Blir mye gruyere i høst ja..:rodmer:

• Hjerte 3
Skrevet

Kjølig temperatur for tiden :juhu:

• Liker 2
Skrevet

Nå er det røft her. Men første kaffekoppen i 06-tida gir alltid glede. Jeg er heldig som kan kjøpe den kaffen jeg vil selv om den er litt dyr♥️

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Nå er det røft her. Men første kaffekoppen i 06-tida gir alltid glede. Jeg er heldig som kan kjøpe den kaffen jeg vil selv om den er litt dyr♥️

Er det sånn kaffi som er laget av ape bæsj?

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Er det sånn kaffi som er laget av ape bæsj?

Haha nei🙃

Skrevet
Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

Haha nei🙃

Hørt om?

Skrevet
Cid skrev (17 minutter siden):

Hørt om?

Bare den med kattebæsj jeg har hørt om

Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Bare den med kattebæsj jeg har hørt om

De mater aper bønner og de bæsjer dem ut igjen, er visst en veldig eksklusiv type kaffi 😅 kanskje jeg skulle prøvd å få meg jobb der, jeg er god til å bæsje 😜

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (14 minutter siden):

De mater aper bønner og de bæsjer dem ut igjen, er visst en veldig eksklusiv type kaffi 😅 kanskje jeg skulle prøvd å få meg jobb der, jeg er god til å bæsje 😜

Hehe😆

Hmm er du sikker på at det skjer med aper? Jeg finner bare at de gjør det der med de kattedyra. Det er slik de gjør med de.

Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Hehe😆

Hmm er du sikker på at det skjer med aper? Jeg finner bare at de gjør det der med de kattedyra. Det er slik de gjør med de.

Husket visst feil, nå ble jeg skuffa gitt, syntes tanken om at aper dreit kaffebønner var ganske hysterisk 😂

https://kaffegeek.no/2018/11/23/monkey-spit-coffee/

Skrevet (endret)
Frøkenfryden skrev (13 timer siden):

Du er så flink til å se gleden i småting. Det må jeg bli flinkere til. Håper ting faller på plass snart. 

Endret av Stacy__
  • Hjerte 2
Skrevet
Stacy__ skrev (7 minutter siden):

Du er så flink til å se gleden i småting. Det må jeg bli flinkere til. Håper ting faller på plass snart. 

Takk! Jeg synes det er viktig🥰 Jeg har en medfødt sykdom som gir litt dårlige perioder innimellom, er vant til det så prøver ta en dag av gangen på jobb og hvile når fri😌 Og synes det hjelper å finne fine ting i hverdagen.

• Hjerte 2
Skrevet

I dag ble jeg glad da jeg kom til jobb og så masse fugler på frokost i våt plen. Masse linerler spurtende på sine syltynne ben:hjerte:🥹

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Etter travel jobbdag ble jeg møtt av Mann så vi kunne gå hjem sammen, med en stopp på veien for å kjøpe jordbær og melon:ninuskapus:

Hjemme kosa vi 10 min med nabohunden før vi gikk inn.

SÅ fin overgang fra jobb til hjemme.🥰

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 3
Skrevet
Frøkenfryden skrev (13 timer siden):

:klem3::klem3:

Skrevet

Blide unger på morgenen og trening❤️💪🏼

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...