MarianneE Skrevet 10. mars #7121 Del Skrevet 10. mars Bilde av 3 dager gammel grandnevø (tror jeg det heter) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 10. mars #7122 Del Skrevet 10. mars MarianneE skrev (3 timer siden): Bilde av 3 dager gammel grandnevø (tror jeg det heter) Så koselig. Gratulerer som grandtante 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars #7123 Del Skrevet 10. mars MarianneE skrev (5 timer siden): Bilde av 3 dager gammel grandnevø (tror jeg det heter) Vi Gratulerer deg med å bli Grandtante.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mars #7124 Del Skrevet 10. mars Kom hjem fra megarøff jobbdag. Møtt utenfor hjemme av min lille nabohund i fullt firsprang mot meg for kosemosing🥹 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. mars #7125 Del Skrevet 26. mars Tilbakemelding fra flere kunder i det siste på at jeg "virkelig yter god gammeldags service". For min del er det en selvfølgelighet - selv om bedriften selger ting, er det servicen vi lever av. Og jeg setter pris på service selv, derfor yter jeg det til kundene slik at de skal komme tilbake. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. mars #7126 Del Skrevet 27. mars Kjempegod svømmeplass i bassenget🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mars #7127 Del Skrevet 28. mars De små tingene som ikke er så viktige - men som settes så veldig pris på 🥰 Jobber i lite firma, der over halvparten av de ansatte har en eller annen eierandel, men jeg er ikke en av de. Vi har i utgangspunktet ekstra god, felleslunch den siste fredagen i måneden, men det godkjennes alltid av noen som bestemmer at det faktisk skal bestilles mat. Bestilling og henting er min jobb, men det er ikke noe stort problem, når det er kort vei til å hente maten. I dag var det flere som måtte "kaste" i seg maten og dra ut på oppdrag, men jeg setter veldig pris på at de som har bestemt at vi skal bestille mat, ringer inn når de er ferdig med det de måtte og takker for maten. Det er jo de som "betaler" for det, så jeg har jo egentlig ikke gjort så mye. Og praten noen av oss hadde på ettermiddagen i går, der jeg følte for å poengtere at jeg syns stemningen har blitt veldig mye bedre på huset de siste årene, sammenlignet med da jeg startet her. Det var ikke dårlig da jeg begynte, men samtidig var det noen som laget litt ekstra dårlig stemning. Da kommenterte bare salgssjefen at "kanskje det er fordi du jobber her, da vettu", og de andre sa seg enig i det 🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mars #7128 Del Skrevet 29. mars Titania skrev (15 timer siden): De små tingene som ikke er så viktige - men som settes så veldig pris på 🥰 Jobber i lite firma, der over halvparten av de ansatte har en eller annen eierandel, men jeg er ikke en av de. Vi har i utgangspunktet ekstra god, felleslunch den siste fredagen i måneden, men det godkjennes alltid av noen som bestemmer at det faktisk skal bestilles mat. Bestilling og henting er min jobb, men det er ikke noe stort problem, når det er kort vei til å hente maten. I dag var det flere som måtte "kaste" i seg maten og dra ut på oppdrag, men jeg setter veldig pris på at de som har bestemt at vi skal bestille mat, ringer inn når de er ferdig med det de måtte og takker for maten. Det er jo de som "betaler" for det, så jeg har jo egentlig ikke gjort så mye. Og praten noen av oss hadde på ettermiddagen i går, der jeg følte for å poengtere at jeg syns stemningen har blitt veldig mye bedre på huset de siste årene, sammenlignet med da jeg startet her. Det var ikke dårlig da jeg begynte, men samtidig var det noen som laget litt ekstra dårlig stemning. Da kommenterte bare salgssjefen at "kanskje det er fordi du jobber her, da vettu", og de andre sa seg enig i det 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mars #7129 Del Skrevet 31. mars At jeg endelig har fått skattemeldingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 31. mars #7130 Del Skrevet 31. mars Varme fra sola, vårblomster og fugler som kvitrer 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mars #7131 Del Skrevet 31. mars Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Varme fra sola, vårblomster og fugler som kvitrer 🥰 En glede for deg og en sorg for @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. april #7132 Del Skrevet 2. april Etter å ha vært syk siden 2013, måttet gi opp å jobbe i februar 2019... fikk jeg i dag vedtak på innvilget uføretrygd. Kjipt med ufør selvfølgelig, men når det først er sånn er det utrolig deilig å endelig bli trodd. Jeg er så letta. Jeg hadde sett for meg avslag, advokat, klagerunde på klagerunde og minst enda ett år med meldekort. På toppen av det hele ble det mye mer solskinn enn værmeldingen sa. Sønnen min som har vært hjemme med feber i tre dager er bedre og vi koste oss med iskaffe ute i sola begge to. Fint å både få en god samtale og få ha han i armkroken. Selv om han er stor nå, vil han alltid være lillegutten min 🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. april #7133 Del Skrevet 2. april Smerter i fot i dag. Var effektiv og jobbet godt mine 7.5 timer, men gledet meg til å komme hjem til hvile. Sov med beinet høyt og kjente hvile hjalp godt, så jeg klarte lage god og sunn hjemmelaga mat etterpå. 😌 Vonde dager har også fine stunder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 3. april #7134 Del Skrevet 3. april Hadde en varm og fin samtale med familiemedlem. Hun er gressenke for tiden og jeg kunne gi god støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. april #7135 Del Skrevet 3. april Fikk endelig skattemeldingen, på nest siste dag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april #7136 Del Skrevet 3. april Masse fuglekvitter på vei til og fra jobb❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 17:24 #7137 Del Skrevet lørdag kl 17:24 Smertefull fot virker å være på god bedrings vei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet lørdag kl 17:26 #7138 Del Skrevet lørdag kl 17:26 En koselig sang 🩷 Jeg elsker musikk 🎵🎶🎵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:26 #7139 Del Skrevet lørdag kl 17:26 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Smertefull fot virker å være på god bedrings vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå