Cid Skrevet 1. januar #7101 Del Skrevet 1. januar At jeg ved årsskiftet plutselig fikk noen tusen kroner mer på sparekontoen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar #7102 Del Skrevet 1. januar (endret) HusetsHerre og jeg har holdt sammen i 28 år i dag ❤️ Utrolig hva litt klining i baksetet som 18 åring med en fyr du møtte 2 timer tidligere kan føre til 😄 Endret 1. januar av MarianneE 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. januar #7103 Del Skrevet 1. januar MarianneE skrev (3 timer siden): HusetsHerre og jeg har holdt sammen i 28 år i dag ❤️ Utrolig hva litt klining i baksetet som 18 åring med en fyr du møtte 2 timer tidligere kan føre til 😄 Gratulerer 😁 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. januar #7104 Del Skrevet 2. januar Når man svømmer på ca faste dager og tider, så blir man på hils med de som er der og svømmer samtidig. I dag sa vi godt nytt år til hilsen. Oslo er stort, men også lite 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. januar #7105 Del Skrevet 2. januar Tekniker som gjør deler av min jobb fordi jeg ikke helt får oversikt over alt selv. Virkelig verdens beste kollega 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 2. januar #7106 Del Skrevet 2. januar En god samtale med en venn 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar #7107 Del Skrevet 3. januar At Ungen tilbød seg å lage en kopp kaffe til meg i morges da jeg våknet med skikkelig hodepine 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. januar #7108 Del Skrevet 3. januar Synet av en ekstremt overlykkelig hund som elsker snø, det har komt så mye snø nå at han hopper rundt som en hare. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 07:03 #7109 Del Skrevet onsdag kl 07:03 At snøen har smeltet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet onsdag kl 07:10 #7110 Del Skrevet onsdag kl 07:10 At jeg har sovet ganske godt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå