Kassettspiller Skrevet 9. august #6941 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Midt mellom brødet og salaten. Du virker som typen til å like hester da.😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #6942 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (15 minutter siden): Midt mellom brødet og salaten. Midt i @Lurvelegget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #6943 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Du virker som typen til å like hester da.😉 Han liker å ri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6944 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Du virker som typen til å like hester da.😉 Joda. De er flotte dyr. Har flere hester beitende rundt i nabolaget mitt. Noen liker jeg godt og kommer fint overens med, mens andre igjen er rævhøl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6945 Del Skrevet 9. august Cid skrev (1 minutt siden): Han liker å ri. Hvem sladret!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #6946 Del Skrevet 9. august Cid skrev (4 minutter siden): Han liker å ri. Pass på. Han er visst ute etter damer og dem kan gjerne være over 50 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august #6947 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Joda. De er flotte dyr. Har flere hester beitende rundt i nabolaget mitt. Noen liker jeg godt og kommer fint overens med, mens andre igjen er rævhøl.. Som med folk si🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #6948 Del Skrevet 9. august Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Som med folk si🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #6949 Del Skrevet 9. august Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Som med folk si🥹 Heldigvis veier ikke mange mennesker over 400 kilo og tråkker på tærne😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6950 Del Skrevet 9. august Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Som med folk si🥹 B-i-n-g-o 🫵🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6951 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Heldigvis veier ikke mange mennesker over 400 kilo og tråkker på tærne😅 Nei, men det er de få jævlene som gjør det som ødelegger dagen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #6952 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Nei, men det er de få jævlene som gjør det som ødelegger dagen 😁 Alltid naboene og melkemannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. august #6953 Del Skrevet 9. august Det er helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6954 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Alltid naboene og melkemannen. Melkemannen? 😂 Hvor bor du? I en amerikansk sit-com fra 50-tallet? 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august #6955 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (12 minutter siden): Nei, men det er de få jævlene som gjør det som ødelegger dagen 😁 Sant! Men å ha Hopper på gress er sikkert fint da Børris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #6956 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Melkemannen? 😂 Hvor bor du? I en amerikansk sit-com fra 50-tallet? 😉 Finnes ikke melkemannen der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6957 Del Skrevet 9. august Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Sant! Men å ha Hopper på gress er sikkert fint da Børris Høhø, jeg klager ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6958 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Finnes ikke melkemannen der du bor? Ikke den typiske melkemannen jeg ser for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #6959 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Ikke den typiske melkemannen jeg ser for meg. Her så er dem kledd i grå uniform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #6960 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Her så er dem kledd i grå uniform. Finnes virkelig melkemenn alá karer som leverer melk på dørene enda?? Mjølkemannen på bygda er han som henter melka hos bonden i lastebil. Han ser vanligvis sånn ut ; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå