Boetica Skrevet 29. desember 2023 #6641 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg gleder meg til Tour de ski starter i morra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. desember 2023 #6642 Del Skrevet 29. desember 2023 Boetica skrev (1 time siden): Jeg gleder meg til Tour de ski starter i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. desember 2023 #6643 Del Skrevet 30. desember 2023 Middag hos mamma sammen med min søster og barna våre. Det ble en kveld med god mat og masse latter. Jeg reiste derfra og kjente at kvelden har vært fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 30. desember 2023 #6644 Del Skrevet 30. desember 2023 Strikkehjelp fra min beste venninne🤩🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. desember 2023 #6645 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg har perioder der tennene mine ikke vil la meg spise knekkebrød. Nå er det en periode der det går fint igjen, blir SÅ glad! Elsker å kunne spise det jeg vil. Wasa 100 med julebrunost er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 31. desember 2023 #6646 Del Skrevet 31. desember 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jeg har perioder der tennene mine ikke vil la meg spise knekkebrød. Nå er det en periode der det går fint igjen, blir SÅ glad! Elsker å kunne spise det jeg vil. Wasa 100 med julebrunost er Nam, nam - Wasa 100 er det beste knekkebrødet! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2023 #6647 Del Skrevet 31. desember 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg har perioder der tennene mine ikke vil la meg spise knekkebrød. Nå er det en periode der det går fint igjen, blir SÅ glad! Elsker å kunne spise det jeg vil. Wasa 100 med julebrunost er Jeg liker best Wasa havre 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. desember 2023 #6648 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg synes det er skikkelig kos at i dag er det 27 år siden jeg ble kjæreste med HusetsHerre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. januar #6649 Del Skrevet 1. januar At fyren jeg treffer nå for tiden synes det er helt i orden at jeg drar på swingerstreff og ønsker at jeg skal ha det max moro 👏 Også dette uten at det ødelegger for vår relasjon 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #6650 Del Skrevet 1. januar Fighter83 skrev (7 minutter siden): At fyren jeg treffer nå for tiden synes det er helt i orden at jeg drar på swingerstreff og ønsker at jeg skal ha det max moro 👏 Også dette uten at det ødelegger for vår relasjon 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar #6651 Del Skrevet 1. januar Fighter83 skrev (1 time siden): At fyren jeg treffer nå for tiden synes det er helt i orden at jeg drar på swingerstreff og ønsker at jeg skal ha det max moro 👏 Også dette uten at det ødelegger for vår relasjon 🤩 Det vitner, tenker jeg, om en moden og raus fyr. Fint dere får det til å fungere på deres premisser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar #6652 Del Skrevet 1. januar Fordi 2023 er over!! Jeg sier det hvert år, men håper virkelig at 2024 blir bedre og annerledes. Og denne gangen skal jeg virkelig prøve å gjøre det til et bedre og annerledes år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theresecsk Skrevet 6. januar #6653 Del Skrevet 6. januar Eksamensvar jeg venta på i 6 uker😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. januar #6654 Del Skrevet 6. januar At vi har julepynt ennå. Innekos i 22 minus med kaffe og tente røde lys og pynt er fint 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theresecsk Skrevet 6. januar #6655 Del Skrevet 6. januar Fikk netopp morgenlevering på døra💕Så endte med tårer😂så utrolig koselig fra min bestevenn som for tiden bor utenlands 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. januar #6656 Del Skrevet 6. januar Da min søster lurte på om jeg ville kjøre med henne til jobb nå så jeg slapp bussholdeplassen i -27 grader. Det gjorde at jeg kom 30 min for tidlig på jobb, men det gjør meg ingenting. Heller det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #6657 Del Skrevet 6. januar Mamma kom nettopp med hjemmelagde tebriks 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. januar #6658 Del Skrevet 6. januar Nettopp drukket bobler i jule-champagneglasset og sett Miss Fisher, mens mann pusler med reinskank-middag på kjøkkenet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar #6659 Del Skrevet 6. januar Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Nettopp drukket bobler i jule-champagneglasset og sett Miss Fisher, mens mann pusler med reinskank-middag på kjøkkenet Fisher and Friends. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. januar #6660 Del Skrevet 7. januar Persimonsesongen tar visst ikke slutt denne gangen. 3 fine på døra i dag også🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå