Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Middag hos mamma sammen med min søster og barna våre. Det ble en kveld med god mat og masse latter. Jeg reiste derfra og kjente at kvelden har vært fin. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har perioder der tennene mine ikke vil la meg spise knekkebrød. Nå er det en periode der det går fint igjen, blir SÅ glad! Elsker å kunne spise det jeg vil. Wasa 100 med julebrunost er :hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Jeg har perioder der tennene mine ikke vil la meg spise knekkebrød. Nå er det en periode der det går fint igjen, blir SÅ glad! Elsker å kunne spise det jeg vil. Wasa 100 med julebrunost er :hjerte:

Nam, nam - Wasa 100 er det beste knekkebrødet! 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Jeg liker best Wasa havre 😋

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At fyren jeg treffer nå for tiden synes det er helt i orden at jeg drar på swingerstreff og ønsker at jeg skal ha det max moro 👏 

Også dette uten at det ødelegger for vår relasjon 🤩 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (7 minutter siden):

At fyren jeg treffer nå for tiden synes det er helt i orden at jeg drar på swingerstreff og ønsker at jeg skal ha det max moro 👏 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (1 time siden):

Det vitner, tenker jeg, om en moden og raus fyr. Fint dere får det til å fungere på deres premisser. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi 2023 er over!! Jeg sier det hvert år, men håper virkelig at 2024 blir bedre og annerledes. Og denne gangen skal jeg virkelig prøve å gjøre det til et bedre og annerledes år. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At vi har julepynt ennå. Innekos i 22 minus med kaffe og tente røde lys og pynt er fint:hjerte:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk netopp morgenlevering på døra💕Så endte med tårer😂så utrolig koselig fra min bestevenn som for tiden bor utenlands

IMG_3109.jpeg

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min søster lurte på om jeg ville kjøre med henne til jobb nå så jeg slapp bussholdeplassen i -27 grader. Det gjorde at jeg kom 30 min for tidlig på jobb, men det gjør meg ingenting. Heller det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp drukket bobler i jule-champagneglasset og sett Miss Fisher, mens mann pusler med reinskank-middag på kjøkkenet:rodmer:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Nettopp drukket bobler i jule-champagneglasset og sett Miss Fisher, mens mann pusler med reinskank-middag på kjøkkenet:rodmer:

Fisher and Friends.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persimonsesongen tar visst ikke slutt denne gangen. 3 fine på døra i dag også🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...