Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (1 time siden):

Mhm. Jeg hater når det kommer pleiere som liker meg like lite som jeg liker dem. :sur:

Skjønner jeg godt. Å fotfølges av noen man ikke liker :risterpåhodet: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (7 minutter siden):

Skjønner jeg godt. Å fotfølges av noen man ikke liker :risterpåhodet: 

Mhm. Men det er litt digg å ha tett oppfølging og alltid å ha noen å snakke med når det er pleiere jeg liker. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Mhm. Men det er litt digg å ha tett oppfølging og alltid å ha noen å snakke med når det er pleiere jeg liker. 😁

Du blir sett ihvertfall da 🧐😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Huff ja. Man blir utrolig selvbevisst. Det er litt slitsomt. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Har du en fin kveld da? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (1 time siden):

Ja, brukbar den. Kaffe foran Tv’n :matas: Du da?

Deilig. 🙂

Helt OK. Jeg trodde at kontakten min virket lei og oppgitt av meg men jeg tok det opp med han og han sa at han bare var trøtt, sliten og at det hadde skjedd noe vanskelig på privaten. Huff - man blir litt skadet av å være i helsevesenet. Man glemmer at pleierne bare er mennesker og har et liv utenfor privaten. Så feil går det an å ta. :(

Endret av Embla Othea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 time siden):

Deilig. 🙂

Helt OK. Jeg trodde at kontakten min virket lei og oppgitt av meg men jeg tok det opp med han og han sa at han bare var trøtt, sliten og at det hadde skjedd noe vanskelig på privaten. Huff - man blir litt skadet av å være i helsevesenet. Man glemmer at pleierne bare er mennesker og har et liv utenfor privaten. Så feil går det an å ta. :(

Det er jo ofte sånn at man tror folk er mer oppmerksom på en selv enn de faktisk er 🤭 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 minutt siden):

Det er jo ofte sånn at man tror folk er mer oppmerksom på en selv enn de faktisk er 🤭 

Sant. 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adhd medisin begynner og fønke. Fått STRATEGISK rydda og vaska hele leiligheten, i et NORMALT tempo. Ikke i hundreognitti. Ta ting litt med ro 🙏

Pusene mine lå i sengen med hverandre i hele kveld. Det går fremover og de trives godt ilag etterhvert 😻 

Lært meg og bruke stake til tett dass. Noe datt nedi i do, jeg trekker ned av automatikk. Kom masse vann ved nedtrekk, men det gikk nef igjen men, merkbart at det er noe som blokkerte. 

Medisinene hjelper godt at uvirkelighetsfølelse og den lille forstyrrelser i selvopplevelsen, er omtrent ikke tilstede. Føler meg menneskelig, med kropp, ansiktet, hud, armer og ben. Veldig godt og veldig merkelig egentlig. For det kunne blitt verre, da dette er psykose symptomer. Og hatt det slik i ulike grader siden 2017 😬

Så ja nei. God dag 😻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (38 minutter siden):

Dagens første kaffe :chantielle:  Og en fridag foran med med null plikter. Det er så utrolig deilig :juhu:

Hurra hurra 🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 time siden):

Dagens første kaffe :chantielle:  Og en fridag foran med med null plikter. Det er så utrolig deilig :juhu:

Jippi! Kos deg med en rolig lørdag. 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...