Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Entern skrev (1 minutt siden):

Håper det gikk bra!!!💙💙💙💙💙💙

Det endte dessverre med at jeg ble urolig og måtte føres ut av rettssalen, så jeg fikk ikke med meg hele rettsdagen, ellers gikk det bra :klemmer:

Endret av Embla Othea
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Det endte dessverre med at jeg ble urolig og måtte føres ut av rettssalen, så jeg fikk ikke med meg hele rettsdagen, ellers gikk det bra :klemmer:

Håper det beste for deg:klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (3 minutter siden):

Håper han har det bra :klem3:

Takk 🥰 Han får det iallefall litt bedre den siste tiden han har igjen. Snart 90 år og er lei av livet nå så snart er han borte 😢 Men hans valg ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden):

Takk 🥰 Han får det iallefall litt bedre den siste tiden han har igjen. Snart 90 år og er lei av livet nå så snart er han borte 😢 Men hans valg ♥️

:klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (13 timer siden):

Jeg liker glimtene fra livet ditt🙂🧡

:klem3:

Entern skrev (11 timer siden):

Så godt å høre 😊

Arbeidsplassen din trengte nok flere ansatte, du har jo hatt et voldsomt arbeidspress, nå blir det sikkert greiere 😀

Litt av presset er "min egen feil", selv om det er andre påvirkninger som har utløst det. Tornadoen som laget et helvete fra første dag han begynte, gjorde at arbeidsmoralen min ikke akkurat steg, men jeg har hele tiden gjort mitt beste. Fler og fler oppgaver, eller forventninger om at jeg skal fikse, kombinert med flere ansatte på andre områder og private ting som har gjort at det tidvis har vært umulig å holde fokus, slått sammen med hukommelses- og konsentrasjonsproblemer etter påkjørselen, da blir det komplett kaos til slutt. 

Og det er en som skal gå av med pensjon om noen måneder, med den nye løsningen blir det også da at jeg skal ta over mer av hans oppgaver som er mer kontor enn regnskap, for å si det på den måten :)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (26 minutter siden):

:klem3:

Litt av presset er "min egen feil", selv om det er andre påvirkninger som har utløst det. Tornadoen som laget et helvete fra første dag han begynte, gjorde at arbeidsmoralen min ikke akkurat steg, men jeg har hele tiden gjort mitt beste. Fler og fler oppgaver, eller forventninger om at jeg skal fikse, kombinert med flere ansatte på andre områder og private ting som har gjort at det tidvis har vært umulig å holde fokus, slått sammen med hukommelses- og konsentrasjonsproblemer etter påkjørselen, da blir det komplett kaos til slutt. 

Og det er en som skal gå av med pensjon om noen måneder, med den nye løsningen blir det også da at jeg skal ta over mer av hans oppgaver som er mer kontor enn regnskap, for å si det på den måten :)

Regner med at du fikser biffen da, synes du er imponerende! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad og takknemlig for norsk helsevesen i dag, som har fulgt meg et helt liv og skjønner at jevnlige kontroller med et kjent lege er utrolig viktig og en trygghet for meg♥️

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk med gutta mine å laget hjemmelaget pizza😀Bytur med moren min og litt kvalitetstid med en veninne 😀hektisk hverdag med jobb å barn så idag har vært en fin dag😀

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant meg endelig et forum jeg trives på. Og savnet etter nakenprat er blitt knøttlite på kort tid 💓

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (6 minutter siden):

Fant meg endelig et forum jeg trives på. Og savnet etter nakenprat er blitt knøttlite på kort tid 💓

Hvis du vil ha noe som minner om nakenprat så er seksual forumet ikke så langt unna 😅 90% av trådene dog er penis tråder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Hvis du vil ha noe som minner om nakenprat så er seksual forumet ikke så langt unna 😅 90% av trådene dog er penis tråder

Pen is tråder sa du? Tror jaggu noen har gjemt bort slike godsaker for meg 😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Pen is tråder sa du? Tror jaggu noen har gjemt bort slike godsaker for meg 😋

🍨

Du er hyggelig da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg blir kjent med/dater/driver med ja, vi henger sammen når han har fri. 😊 Eh, mat yrket, an røyker (men jeg snuser og han hater snus, så vi er like teite der begge to 🤭og at jeg røyka før) 

Vi har gått en god kveldstur sammen i nylagt snø ikveld 😊🥰 Og at en god hadeklem og glad i deg når han skulle hjem, det varmet godt,😊🥰 Mange år siden jeg har kjent på dette, ikke med forrige eks engang. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...