Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Det var noen litt tøffe tak i jula som tok på. Da kjenner jeg det er ekstra stas med fin plan i morgen. Vi skal til venner i nærheten, som lager kalkun. Vi bringer pepperkake-ostekake og dessertvin. De stiller også med gjesterom så vi kan bare legge oss når vi vil sove og må ikke slåss om taxi hjem i Oslonatta🙂 Jeg har fått snap av velkomstdrink som testes og stjerneskudd som er innkjøpt og seng som er oppredd. Kjenner på meg at det blir SÅ bra♥️ Fine folk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg kunne lese at regjeringen har gitt Shabana Rehman begravelse på statens bekostning. En helt riktig og god avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå opp hos venner og få god frokost og kaffe og morgenprat før vi dro hjem❤️

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At personalet på avdelingen tross alt skapte en verdig nyttårsaften for oss med god mat og nyttårshilsener 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Favorittkontaktene mine er så observante og proaktive slik at de ser at jeg har det vanskelig. Da kommer de alltid inn og setter seg på sengen. Jeg føler meg utrolig takknemlig som har dem 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (16 minutter siden):

National geographic sender snart ny sesong av Flyhavarikommisjonen:yvonne:

Favoritt serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Favoritt serie?

Ja veldig høyt oppe i alle fall😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At rettssaken jeg skal ha på tirsdag nærmer seg. Blir godt å få det unnagjort 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffen og vissheten om at det er søndag uten planer

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt litt ambivalente tanker rundt at det begynner en til i "min" jobb. Jeg mestrer ikke alt, så litt hjelp er fint. Men at det gikk fra 50 % til 100 % stilling på den andre personen gav meg en klump i magen, da personen har bedre utdanning enn meg og bedre kompetanse i jobben. Ikke at jeg har følt at jeg skal erstattes, men samtidig har det vært en slags sånn følelse. 

Etter en liten "oppsummering" nå, har jeg og salgssjefen kartlagt litt hva som blir hvem sine oppgaver, og jeg føler jeg kommer bra ut av det :) Personen overtar store deler av det jeg har gjort, men samtidig fikk jeg SELVSAGT beholde noen ting jeg har rukket å bygge meg opp god kunnskap om i løpet av tiden her, og jeg skal lære nye ting, og få bli litt assistent/backoffice for andre deler av bedriften i steden :)

Samtidig som sjefene gir god tilbakemelding på at jeg ser hele kjeden her på huset, hva som må gjøres i forkant og etterkant av salg og slike ting - og at DET er en ressurs det er viktig å bruke meg på :)

Så noen tonn er borte fra skuldrene, og jeg tar lunch med god samvittighet :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titania skrev (6 timer siden):

Jeg har hatt litt ambivalente tanker rundt at det begynner en til i "min" jobb. Jeg mestrer ikke alt, så litt hjelp er fint. Men at det gikk fra 50 % til 100 % stilling på den andre personen gav meg en klump i magen, da personen har bedre utdanning enn meg og bedre kompetanse i jobben. Ikke at jeg har følt at jeg skal erstattes, men samtidig har det vært en slags sånn følelse. 

Etter en liten "oppsummering" nå, har jeg og salgssjefen kartlagt litt hva som blir hvem sine oppgaver, og jeg føler jeg kommer bra ut av det :) Personen overtar store deler av det jeg har gjort, men samtidig fikk jeg SELVSAGT beholde noen ting jeg har rukket å bygge meg opp god kunnskap om i løpet av tiden her, og jeg skal lære nye ting, og få bli litt assistent/backoffice for andre deler av bedriften i steden :)

Samtidig som sjefene gir god tilbakemelding på at jeg ser hele kjeden her på huset, hva som må gjøres i forkant og etterkant av salg og slike ting - og at DET er en ressurs det er viktig å bruke meg på :)

Jeg liker glimtene fra livet ditt🙂🧡

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (8 timer siden):

Var deilig å få unnagjort rettssaken i går 😶 Merker at jeg er sliten i dag…

Håper det gikk bra!!!💙💙💙💙💙💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (9 timer siden):

Så godt å høre 😊

Arbeidsplassen din trengte nok flere ansatte, du har jo hatt et voldsomt arbeidspress, nå blir det sikkert greiere 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...