Embla Othea Skrevet 27. november 2022 #5661 Del Skrevet 27. november 2022 Kjøkkenpersonalet på avdelingen som lager så god mat 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. november 2022 #5662 Del Skrevet 27. november 2022 Prøvd ny pizzarestaurant, var skikkelig italiensk og kjempegod pizza🤩😎jeg tok ansjospizza😎🤩 Neste gang blir det pizza med blåmuggost og sopp tror jeg😎🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. november 2022 #5663 Del Skrevet 28. november 2022 Dette gjorde meg litt glad 😃 https://deadline.com/2022/11/nicole-kidman-charity-auction-whopping-bid-hugh-jackman-music-man-hat-1235182293/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. november 2022 #5664 Del Skrevet 28. november 2022 Flere ting! 1) jeg har pynta mitt første juletre her i denne leiligheten. Og jeg bor og lever alene. Så er liksom MITT tre (og litt pus sitt da selvfølgelig) 2) min stefar har fått med seg at jeg ønska meg kaffekopp i tre til turene mine. Så for to uker siden laga han kopp til meg ❤️ Og idag kom han med en skål med et lite feste slik jeg kan holde den. Han hadde en kopp med kaffe hos meg 3) bildene jeg hang opp, etter mye krangel med de forrige jeg hadde med dem at de ramla ned hele tiden. De nye som jeg fant på arvesentral på facebook henger enda 🙏. 4) vaska hele leiligheten. Alt av gulver, støvsugd godt, tørka støv og i vinduskarmene/og langs vindu, flytta sengen og støvsugde og sånn bak og under. 5) noen på denne berømte arvesentral ga bort en printer som man kan koble til mobilen. Har en plan på en vegg her og ha bilder på snor og klype eller feste med lærertyggi av venner og familie ❤️ Veldig fin søndag etter lang tid med mye dritt, sliten, syk, migrene som kommer Hele tiden og blir for noen dager. Vært sur og grinete for alt😩 så dette var absolutt et løft for meg idag ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. november 2022 #5665 Del Skrevet 28. november 2022 Maestro skrev (7 timer siden): Flere ting! 1) jeg har pynta mitt første juletre her i denne leiligheten. Og jeg bor og lever alene. Så er liksom MITT tre (og litt pus sitt da selvfølgelig) 2) min stefar har fått med seg at jeg ønska meg kaffekopp i tre til turene mine. Så for to uker siden laga han kopp til meg ❤️ Og idag kom han med en skål med et lite feste slik jeg kan holde den. Han hadde en kopp med kaffe hos meg 3) bildene jeg hang opp, etter mye krangel med de forrige jeg hadde med dem at de ramla ned hele tiden. De nye som jeg fant på arvesentral på facebook henger enda 🙏. 4) vaska hele leiligheten. Alt av gulver, støvsugd godt, tørka støv og i vinduskarmene/og langs vindu, flytta sengen og støvsugde og sånn bak og under. 5) noen på denne berømte arvesentral ga bort en printer som man kan koble til mobilen. Har en plan på en vegg her og ha bilder på snor og klype eller feste med lærertyggi av venner og familie ❤️ Veldig fin søndag etter lang tid med mye dritt, sliten, syk, migrene som kommer Hele tiden og blir for noen dager. Vært sur og grinete for alt😩 så dette var absolutt et løft for meg idag ❤️ Kjekt å lese at du har det bra, det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. november 2022 #5666 Del Skrevet 28. november 2022 Cid skrev (25 minutter siden): Kjekt å lese at du har det bra, det fortjener du Takk 🙏⭐ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. november 2022 #5667 Del Skrevet 28. november 2022 Ferie 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 28. november 2022 #5668 Del Skrevet 28. november 2022 Jeg har pyntet litt i leilighet og det ble koselig, men ikke ferdig enda Skulle nesten ha hatt et juletre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. november 2022 #5669 Del Skrevet 29. november 2022 (endret) I dag: Ute på deilig tre rettersmiddag med kamerat🥰 I mellomtiden laget Mann pakkekalender til meg❤️ Så overrasket og glad🥰 Endret 29. november 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2022 #5670 Del Skrevet 29. november 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): I dag: Ute på deilig tre rettersmiddag med kamerat🥰 I mellomtiden laget Mann pakkekalender til meg❤️ Så overrasket og glad🥰 Høres ut som at du har en fin kjæreste 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. november 2022 #5671 Del Skrevet 29. november 2022 Cid skrev (14 minutter siden): Høres ut som at du har en fin kjæreste 😃 Ja💙😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2022 #5672 Del Skrevet 29. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja💙😌 Drømmemannen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. november 2022 #5673 Del Skrevet 29. november 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Drømmemannen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 30. november 2022 #5674 Del Skrevet 30. november 2022 Var innom ei venninne som er lagt inn. Hadde med julebok med 3 julefortellinger, der Jojo Moyes har en av dem og en julebrus til henne. Satt et par tima og prata om alt mulig. Var godt og se henne 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #5675 Del Skrevet 30. november 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Var innom ei venninne som er lagt inn. Hadde med julebok med 3 julefortellinger, der Jojo Moyes har en av dem og en julebrus til henne. Satt et par tima og prata om alt mulig. Var godt og se henne 🥰 For en god venninne du er ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 30. november 2022 #5676 Del Skrevet 30. november 2022 Cid skrev (2 minutter siden): For en god venninne du er ❤️ Prøver ihvertfall 🥰 Hun er nå stuck der inne og vært det i 3 mnd. Så hun synes det er så koselig at noen kommer innom på en skvett med kaffe 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #5677 Del Skrevet 30. november 2022 Maestro skrev (6 timer siden): Prøver ihvertfall 🥰 Hun er nå stuck der inne og vært det i 3 mnd. Så hun synes det er så koselig at noen kommer innom på en skvett med kaffe 😊 Du virker som en hyggelig person 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. november 2022 #5678 Del Skrevet 30. november 2022 Maestro skrev (6 timer siden): Var innom ei venninne som er lagt inn. Hadde med julebok med 3 julefortellinger, der Jojo Moyes har en av dem og en julebrus til henne. Satt et par tima og prata om alt mulig. Var godt og se henne 🥰 Cid skrev (6 timer siden): For en god venninne du er ❤️ Enig med Cid 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. november 2022 #5679 Del Skrevet 30. november 2022 Kjøkkenpersonalet har pyntet til jul i matsalen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. november 2022 #5680 Del Skrevet 30. november 2022 Embla Othea skrev (15 minutter siden): Kjøkkenpersonalet har pyntet til jul i matsalen ❤️ Koselig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå