Entern Skrevet 25. november 2022 #5641 Del Skrevet 25. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Koselig på KG i morgentimen🙂 Ja🙂🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. november 2022 #5642 Del Skrevet 25. november 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Koselig på KG i morgentimen🙂 Du bidrar til at det er koselig her ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 25. november 2022 #5643 Del Skrevet 25. november 2022 6 hours ago, Entern said: Så koselig 😊 Rådyr er så fine 😊 De er det. Har dem stadig på besøk, siden kjøkkenvinduet mitt vender rett ut mot skogen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 25. november 2022 #5644 Del Skrevet 25. november 2022 Avdelingen har så smått å pynte til jul ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. november 2022 #5645 Del Skrevet 25. november 2022 Kruset skrev (29 minutter siden): De er det. Har dem stadig på besøk, siden kjøkkenvinduet mitt vender rett ut mot skogen. Ååå, så heldig du er 🦌😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. november 2022 #5646 Del Skrevet 25. november 2022 Jeg kom inn her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. november 2022 #5647 Del Skrevet 25. november 2022 Søte katter, søte barn og snill søster som er god å ha ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. november 2022 #5648 Del Skrevet 26. november 2022 Jeg er ikke den som prater mest med naboene, men hilser selvsagt når jeg treffer på de. Har pratet litt med familien som flyttet inn i gata ca ett år etter meg da, fordi ungene deres ofte er ute. Da jeg gikk ut døra idag begynte det å regne en del, og da jeg var ved huset til naboen så jeg at mannen i huset var på vei ut, men tror ikke han så meg. Så jeg ruslet mot busstoppet. Da jeg var ved stoppet, kom han kjørende bak meg, og lurte på om han kunne kjøre meg noen plass 😊 Men jeg ble litt forfjamset, siden jeg har laget en plan for hva jeg skal, så fant på en unnskyldning 🙈 Skjer det igjen, skal jeg derimot takke ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. november 2022 #5649 Del Skrevet 26. november 2022 Jeg og fattern har ordnet masse greier 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 26. november 2022 #5650 Del Skrevet 26. november 2022 Entern skrev (20 minutter siden): Jeg og fattern har ordnet masse greier 😊 Godt med alt som er unnagjort 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. november 2022 #5651 Del Skrevet 26. november 2022 Boetica skrev (4 minutter siden): Godt med alt som er unnagjort 😊 Ja😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. november 2022 #5652 Del Skrevet 26. november 2022 Besøkt pappa og spist middag med ham og var innom farfar en tur også 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. november 2022 #5653 Del Skrevet 26. november 2022 Å få unna alle julegaver var deilig. Og nå.. drikke bobler av mine julebobleglass i ny julepysj🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 27. november 2022 #5654 Del Skrevet 27. november 2022 Tok turen til Oslo i går, ruslet litt på Jul i Vinterland, spiste god middag, kjøpte ost og julepynt og koste meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. november 2022 #5655 Del Skrevet 27. november 2022 Kruset skrev (1 minutt siden): Tok turen til Oslo i går, ruslet litt på Jul i Vinterland, spiste god middag, kjøpte ost og julepynt og koste meg. Høres fint og hyggelig ut 😊👍 Hva slags ost kjøpte du?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 27. november 2022 #5656 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) 3 minutter siden, Entern said: Høres fint og hyggelig ut 😊👍 Hva slags ost kjøpte du?😀 Tomat- og olivenost fra the dutch cheeseman. Den er helt vilt god. Endret 27. november 2022 av Kruset 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. november 2022 #5657 Del Skrevet 27. november 2022 Kruset skrev (Akkurat nå): Tomat- og olivenost fra the dutch cheeseman. Den er helt vilt god. Der høres kjempegodt ut ja 😊😊😊 tomatost er kjempegodt og ost med oliven høres spennende ut😊😊😊 (Jeg er veldig glad i ost😊) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. november 2022 #5658 Del Skrevet 27. november 2022 Kruset skrev (2 timer siden): Tomat- og olivenost fra the dutch cheeseman. Den er helt vilt god. Liker du muggost og pultost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 27. november 2022 #5659 Del Skrevet 27. november 2022 3 hours ago, Entern said: Der høres kjempegodt ut ja 😊😊😊 tomatost er kjempegodt og ost med oliven høres spennende ut😊😊😊 (Jeg er veldig glad i ost😊) Jeg er også glad i ost, men stort sett ganske tradisjonell og glad i milde smaker. Denne smaker litt krydret, muligens rosmarin eller noe sånt. 54 minutter siden, Cid said: Liker du muggost og pultost? Nei, jeg går stort sett for milde oster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. november 2022 #5660 Del Skrevet 27. november 2022 Kruset skrev (21 minutter siden): Jeg er også glad i ost, men stort sett ganske tradisjonell og glad i milde smaker. Denne smaker litt krydret, muligens rosmarin eller noe sånt. Nei, jeg går stort sett for milde oster. Mild ost er også godt 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå