Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Ja, elsker den katten og alle andre dyr. Jeg kommer nok til å ha mange dyr i løpet av livet. 🥰❤️Jeg vurderer litt å kjøpe hamster, men vet ikke hvordan det er med katt og hamster. Den blir vel fort mat hvis ikke jeg har de i forskjellige rom til enhver tid 🙉

Ser du mye på katte videoer osv på YouTube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Ser du mye på katte videoer osv på YouTube?

Ikke veldig mye nå for tiden, men jeg likte godt å se AFV (American funniest homevideos) med dyr før 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (3 minutter siden):

Ja, elsker den katten og alle andre dyr. Jeg kommer nok til å ha mange dyr i løpet av livet. 🥰❤️Jeg vurderer litt å kjøpe hamster, men vet ikke hvordan det er med katt og hamster. Den blir vel fort mat hvis ikke jeg har de i forskjellige rom til enhver tid 🙉

Tror nok en katt som ser en hamster fort tenker «nom nom nom 😋» ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina

Det er ikke så lurt, de kjenner lukten av hverandre og hamsteren blir da stresset og kattens jakt instinkt våkner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Det er ikke så lurt, de kjenner lukten av hverandre og hamsteren blir da stresset og kattens jakt instinkt våkner. 

Kan jeg tenke meg 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Tror nok en katt som ser en hamster fort tenker «nom nom nom 😋» ja 😅

Ja, det er det jeg er redd for. Hadde vært interessant å se kattens reaksjon på en hamster i hus, men den hadde ikke fått være i samme rom som den alene. 

Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

Ja, det er nettopp det. Men ikke engang hvis jeg hadde hatt de i forskjellige rom og de aldri hadde sett hverandre? Katten er jo også mye ute 🥺❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athena Catalina

Ja, det er det jeg er redd for. Hadde vært interessant å se kattens reaksjon på en hamster i hus, men den hadde ikke fått være i samme rom som den alene. 

Ja, det er nettopp det. Men ikke engang hvis jeg hadde hatt de i forskjellige rom og de aldri hadde sett hverandre? Katten er jo også mye ute 🥺❤️

Det er jeg litt usikker på, mulig det hadde gått da 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 2.8.2022 den 23.10):

Du har visst hatt en usedvanlig koselig dag i dag 😊 Det der høres så nydelig ut 😊😊😊

Jeg håper katten kommer inn etter hvert og vil ha litt kos, så dagen kan få en litt mer koselig avslutning ❤️ 

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en hyggeligere dag i går, det må sies. I dag startet jeg dagen med å kaste opp. I en pose, midt i sentrum og på bussen. Ikke særlig hyggelig. Jeg håper katten kommer inn etter hvert og vil ha litt kos, så dagen kan få en litt mer koselig avslutning ❤️ 

Det får vi håpe, høres ut som du trenger litt kattekjærlighet💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Det får vi håpe, høres ut som du trenger litt kattekjærlighet💚

Virkelig. Savner pus ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine, mannen min, kaffe, god mat og trening❤️

Endret av Danseskjørt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet kleskap, trengtes. 6 poser til fretex. Kjoler jeg kjøpte for rundt 20 år siden hentet frem fra glemselen. Stas! Jeg er ikke så moteopptatt. Men misforstå meg rett.. Jeg er veldig opptatt av klær, men smaragdgrønn fløyelskjole fra bruktbutikk syns jeg er like vakker nå som på tidlig 2000-tall🙂

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Snakket med tre små nieser som hoppet opp og ned på skjermen og ropte at de savnet meg og onkel 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden):

Snakket med tre små nieser som hoppet opp og ned på skjermen og ropte at de savnet meg og onkel 🥰 

Ååååååååå så koselig 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (Akkurat nå):

Ååååååååå så koselig 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Veldig 😁 Og i morgen skal vi hjem igjen så da får jeg se dem ♥️ Eller noen av dem iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Veldig 😁 Og i morgen skal vi hjem igjen så da får jeg se dem ♥️ Eller noen av dem iallefall.

Det blir nok hyggelig for alle sammen💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (11 minutter siden):

Det blir nok hyggelig for alle sammen💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

Ja 🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...