Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #5061 Del Skrevet 14. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Champagne🤩 Full fest på eldrehjemmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 14. juni 2022 #5062 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) lurven skrev (7 timer siden): Har man fast jobb og et stabilt liv stiller man litt sterkere med tanke på å få seg partner Sant det. Men personligheten endrer seg ikke, og det er største problemet, sånn sett. Endret 14. juni 2022 av Anonymburker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #5063 Del Skrevet 14. juni 2022 Anonymburker skrev (2 minutter siden): Sant det. Men personligheten endrer seg ikke, og det er største problemet, sånn sett. Personligheten din virker fin da, er det som telles mest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 14. juni 2022 #5064 Del Skrevet 14. juni 2022 Cid skrev (30 minutter siden): Personligheten din virker fin da, er det som telles mest Takk for det, og det samme til deg🙂 Men i forhold til partner så er det å være introvert et lite problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #5065 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Anonymburker skrev (2 minutter siden): Takk for det, og det samme til deg🙂 Men i forhold til partner så er det å være introvert et lite problem. Kan finne en som er introvert også, finnes damer som også er introvert Endret 14. juni 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juni 2022 #5066 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Cid skrev (4 timer siden): Full fest på eldrehjemmet? Hehe, neida. Skal ikke lage ståk, spille spill og drikke vin med Mann ☺️ Endret 14. juni 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juni 2022 #5067 Del Skrevet 14. juni 2022 At jeg er snart hjemme igjen etter to dager beinhard jobbing 😵 Så sliten 😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juni 2022 #5068 Del Skrevet 14. juni 2022 Vel altså også fant jeg en nydelig bruktplatesjappe, der handlet jeg meg plater 😀😀😀😀😀 Bl.a. live-plata til Ahab 😎😎😎😎😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 14. juni 2022 #5069 Del Skrevet 14. juni 2022 Absolutt ingenting. Det er ikke noe å være glad for i denne verdenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juni 2022 #5070 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Jeg ler så mye med kollegaene mine, senest i dag. Det betyr veldig mye i min jobb❤️ Endret 14. juni 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juni 2022 #5071 Del Skrevet 14. juni 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Jer ler så mye med kollegaene mine, senest i dag. Det betyr veldig mye i min jobb❤️ Så fint 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. juni 2022 #5072 Del Skrevet 14. juni 2022 Høylytt mjauing og tassende poter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. juni 2022 #5073 Del Skrevet 14. juni 2022 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Høylytt mjauing og tassende poter. Her også 🤩 Det er så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juni 2022 #5074 Del Skrevet 14. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hehe, neida. Skal ikke lage ståk, spille spill og drikke vin med Mann ☺️ Trodde du sa stå 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 14. juni 2022 #5075 Del Skrevet 14. juni 2022 Jeg laget et lite pusterom for meg selv, midt i ei travel uke. En liten stund for meg selv, med et nydelig stykke bakverk, mens jeg kikket utover byen. Det gjorde godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 16. juni 2022 #5076 Del Skrevet 16. juni 2022 Har ikke sett typen på ei uke da han har vært bortreist hele helgen. Så møtte han i byen før vi skulle på guns n roses konserten. Vi hygga oss med drit god burger med fries og aioli 🤩 Så fikk jeg en t skjorte som er kjekt og ha som minne da vi ikke har vært på konsert sammen før. ❤️ Veldig kjekk kveld med han, øl, sol og rockekonsert. Meget bra ❤️🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juni 2022 #5077 Del Skrevet 16. juni 2022 Maestro skrev (5 timer siden): Har ikke sett typen på ei uke da han har vært bortreist hele helgen. Så møtte han i byen før vi skulle på guns n roses konserten. Vi hygga oss med drit god burger med fries og aioli 🤩 Så fikk jeg en t skjorte som er kjekt og ha som minne da vi ikke har vært på konsert sammen før. ❤️ Veldig kjekk kveld med han, øl, sol og rockekonsert. Meget bra ❤️🤩 Han er heldig som har deg i livet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2022 #5078 Del Skrevet 16. juni 2022 Maestro skrev (12 timer siden): Har ikke sett typen på ei uke da han har vært bortreist hele helgen. Så møtte han i byen før vi skulle på guns n roses konserten. Vi hygga oss med drit god burger med fries og aioli 🤩 Så fikk jeg en t skjorte som er kjekt og ha som minne da vi ikke har vært på konsert sammen før. ❤️ Veldig kjekk kveld med han, øl, sol og rockekonsert. Meget bra ❤️🤩 "Alle" var på konsert! Jeg måtte melde avbud pga jobb. Glad i dag: Softis, teaterfestivalen, sol og 20 grader. Og gubben er på vei hjem etter gårsdagens konsert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 16. juni 2022 #5079 Del Skrevet 16. juni 2022 MarianneE skrev (2 timer siden): "Alle" var på konsert! Jeg måtte melde avbud pga jobb. Glad i dag: Softis, teaterfestivalen, sol og 20 grader. Og gubben er på vei hjem etter gårsdagens konsert. Åh, kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 16. juni 2022 #5080 Del Skrevet 16. juni 2022 MarianneE skrev (2 timer siden): "Alle" var på konsert! Jeg måtte melde avbud pga jobb. Glad i dag: Softis, teaterfestivalen, sol og 20 grader. Og gubben er på vei hjem etter gårsdagens konsert. Men som meg og typen, som går på konserter for at vi faktisk hører på rock/metal. Var garantert mange som gikk i går på konserten siden det er guns n roses. Viss du skjønner 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå