Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Villfisker skrev (31 minutter siden):

Så ei død måke i veikanten. En plagsom drittsekk mindre. Håper den hadde reir, så eggene aldri blir klekket. Så ut som den var påkjørt. Hurra for billisten i så fall 🥳 Jeg hater de ondskapsfulle måkene.

Stakkars måke :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Villfisker
Cid skrev (3 timer siden):

Stakkars måke :( 

Klarer ikke syns synd på dem, når de har treffekonkurranse med hverandre, om hvem som kan drite mest mulig på folk. De gjør det i hvert fall med vilje. At du aldri har gjort dem noe, driter de i. De har nok et slags måkehireaki, der det er status å drite på flest mulig folk. De som treffer flest folk, får høyest rang. Kan i hvert fall virke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (7 minutter siden):

Klarer ikke syns synd på dem, når de har treffekonkurranse med hverandre, om hvem som kan drite mest mulig på folk. De gjør det i hvert fall med vilje. At du aldri har gjort dem noe, driter de i. De har nok et slags måkehireaki, der det er status å drite på flest mulig folk. De som treffer flest folk, får høyest rang. Kan i hvert fall virke sånn.

Det er sånn måker er, blir ille å ønske de død 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Villfisker skrev (11 minutter siden):

Hvis du kommer mellom de og barna dems blir de steingærne. Måtte løpe inn fra en sånt angrep i fjor. Reir som hadde falt på bakken og jeg bare gikk forbi. Måkejæværn trodde det var jeg som hadde rivi ned redet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Alle blir vi måker i vårt neste liv..😱 Så her er det best å gå stille i dørene..

Sikte på de med bilen? Ok.. Hevnen blir søt..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to gangene i dag jeg har lest «ordrebekreftelse». Og de gangene i dag  jeg har lest «din pakke er sendt». Og da jeg henta to pakker på butikken. 

Jeg er lett å glede 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det helt stille og deilig varm sol på veranda og jeg feirer noe med champagne. Kos❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Cid skrev (2 timer siden):

Men kan de ikke heller drite på noen som faktisk har gjort dem noe da, eller noen som er virkelig fæle folk? 

lurven skrev (2 timer siden):

Hvis du kommer mellom de og barna dems blir de steingærne. Måtte løpe inn fra en sånt angrep i fjor. Reir som hadde falt på bakken og jeg bare gikk forbi. Måkejæværn trodde det var jeg som hadde rivi ned redet

De er hissige da ja. Neste gang går de prøve å bygge litt smartere 😏

PITTY skrev (2 timer siden):

Alle blir vi måker i vårt neste liv..😱 Så her er det best å gå stille i dørene..

Sikte på de med bilen? Ok.. Hevnen blir søt..!!

Godt det ikke er sånn det fungerer. 😅 Jeg vil ikke ha en svær patronformet kropp, spise rå fisk, spise fra søpla, stjele mat, og drite på forbipasserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (6 minutter siden):

Men kan de ikke heller drite på noen som faktisk har gjort dem noe da, eller noen som er virkelig fæle folk? 

Godt det ikke er sånn det fungerer. 😅 Jeg vil ikke ha en svær patronformet kropp, spise rå fisk, spise fra søpla, stjele mat, og drite på forbipasserende.

Tror ikke de tenker over det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Cid skrev (7 minutter siden):

Tror ikke de tenker over det sånn

Nei, og det er dumt. Skulle ønske de bare dreit på folk som virkelig fortjente det. Da hadde de vært flotte.

Bare tenk så lett det hadde vært å vite hvem man ikke skulle stemme på, ikke skulle ansette, og ikke skulle gifte seg med, etc. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (2 minutter siden):

Nei, og det er dumt. Skulle ønske de bare dreit på folk som virkelig fortjente det. Da hadde de vært flotte.

Bare tenk så lett det hadde vært å vite hvem man ikke skulle stemme på, ikke skulle ansette, og ikke skulle gifte seg med, etc. 😂

Hadde vært kjekt om alle dyr og insekter tenkte som oss mennesker, og så hadde fluene osv faktisk klart å finne veien ut av vinduet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Cid skrev (1 minutt siden):

Hadde vært kjekt om alle dyr og insekter tenkte som oss mennesker, og så hadde fluene osv faktisk klart å finne veien ut av vinduet :P

Hehehe 😂Ja. I stedet for å hoppe på maten vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Villfisker skrev (1 time siden):

Noen av molekylene i kroppen din kan teoretisk sett gå over i en måkekropp etter ganske lang tid etter at du har dødd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Cid skrev (1 time siden):

Jeg lurer på hvor mange millioner år det tar før de faktisk klarer å finne ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok i går blir det jo, men jeg var lærervikar for en veldig fin klasse!

Og i tillegg klarte jeg meg greit i et møte med sjef og fire kolleger (en setting som jeg sliter med og hvor jeg føler jeg har lite å bidra med).

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 Mai - Bunad - At solen skinner - God mat&Drikke & Pistasje Is😎🇳🇴

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solskinn og fine, festpyntede mennesker. Det å endelig kunne feire 17. mai på skikkelig vis.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...