Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

At sønnen min kom å la seg i armkroken min på sofaen i dag❤er noe så utrolig koselig over å få lillegutten sin sånn. Særlig når han ikke er liten lenger og snart konfirmant.  At vi har et sånt nært og fint forhold ❤lykken min i livet han😊

Ble også veldig glad over veninne gjengen min i dag og lillesøstra mi. Når jeg først begynte å tenke nå så var det faktisk en dag med mye kjærlighet, aksept og godhet 😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven
-Missi- skrev (3 minutter siden):

At sønnen min kom å la seg i armkroken min på sofaen i dag❤er noe så utrolig koselig over å få lillegutten sin sånn. Særlig når han ikke er liten lenger og snart konfirmant.  At vi har et sånt nært og fint forhold ❤lykken min i livet han😊

Ble også veldig glad over veninne gjengen min i dag og lillesøstra mi. Når jeg først begynte å tenke nå så var det faktisk en dag med mye kjærlighet, aksept og godhet 😊

Oi det er spesielt, ikke mange ungdommer som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg fikk to store oppdrag, at jeg var mindre stiv etter trening, at katten sov middag oppå magen min, at jeg fikk en legoblomst av en gjest, at den eldste dattra mi viste meg sin nye jobbuniform og at den minste datteren min kom til sengen min og pratet litt om dagen sin før hun la seg. Mye å være glad for.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Oi det er spesielt, ikke mange ungdommer som gjør det.

Er heldig❤men så har jeg lagt mye av sjela mi inn i den relasjonen hele veien da. Så han vet han er elsket og trygg 😊vi har alltid hatt en unik relasjon og han vet at han kommer først her hos mamma ❤😊vi er nok ganske like i personlighet også.

Var utrolig imponert over han i korona da var vi to isolert her i leiligheten sammen i 3 mnd! Det var virkelig en test på relasjonen men det gikk utrolig fint 😊vi er nok litt introverte begge to og liker å holde på med vårt eget men også tid sammen. Så vi gikk ikke oppå hverandre på noen måte.  Mye vi kan kommunisere uten ord hvor vi bare forstår 😊enda sterkere sammen nå etter korona❤

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (1 minutt siden):

Er heldig❤men så har jeg lagt mye av sjela mi inn i den relasjonen hele veien da. Så han vet han er elsket og trygg 😊vi har alltid hatt en unik relasjon og han vet at han kommer først her hos mamma ❤😊vi er nok ganske like i personlighet også.

Var utrolig imponert over han i korona da var vi to isolert her i leiligheten sammen i 3 mnd! Det var virkelig en test på relasjonen men det gikk utrolig fint 😊vi er nok litt introverte begge to og liker å holde på med vårt eget men også tid sammen. Så vi gikk ikke oppå hverandre på noen måte.  Mye vi kan kommunisere uten ord hvor vi bare forstår 😊enda sterkere sammen nå etter korona❤

Minner meg om meg og mamma, jeg er 30 nå men vi har likevel et nært og godt forhold og besøker hverandre ofte 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Minner meg om meg og mamma, jeg er 30 nå men vi har likevel et nært og godt forhold og besøker hverandre ofte 😃

Så utrolig koselig å høre😍😍😊jeg er 34 og sønnen min 15 håper vi har det sånn når han er voksen også 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Missi- skrev (5 minutter siden):

Så utrolig koselig å høre😍😍😊jeg er 34 og sønnen min 15 håper vi har det sånn når han er voksen også 😊

Samme aldersforskjell som med meg og mamma 😄 Du høres ut som en hyggelig mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Samme aldersforskjell som med meg og mamma 😄 Du høres ut som en hyggelig mamma :)

Så fint 😊er nok kanskje noe med det også, vi blir ofte tatt for å være søsken😊Tusen takk❤😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
-Missi- skrev (21 minutter siden):

Så fint 😊er nok kanskje noe med det også, vi blir ofte tatt for å være søsken😊Tusen takk❤😊

Kanskje er det lettere å ha et godt forhold hvis man får barn ung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Kanskje er det lettere å ha et godt forhold hvis man får barn ung?

Ja kanskje det😊også er det en tanke som gleder meg ekstra at vi får så mange år sammen ❤❤😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (14 minutter siden):

Ja kanskje det😊også er det en tanke som gleder meg ekstra at vi får så mange år sammen ❤❤😊

Samme her, er så glad i mamma og gruer meg veldig til den dagen hun ikke lever ♥️Men med 19 års aldersforskjell kan vi havne på gamlehjem sammen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Samme her, er så glad i mamma og gruer meg veldig til den dagen hun ikke lever ♥️Men med 19 års aldersforskjell kan vi havne på gamlehjem sammen 😅

Ja er litt morsomt det der at man  blir gamle sammen❤😊skjønner godt du gruer deg til det ❤er få mennesker jeg er sånn helt nære men sønnen min, mamma og søstern min vi snakker sammen vær dag❤var sånn med mormor og som nettopp gikk bort❤veldig fin ting å ha nær relasjon til familien sin 😊mye livsglede i det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort unna noe på jobb jeg hadde utsatt lenge. OG God stemning på jobb for tiden, føler vi er bittelitt mer ovenpå etter covid❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kruset skrev (20 timer siden):

Noen andreklassinger på jobb som ga meg en god latter i dag. :)

Her var det noen 8.klassinger (som jeg har kjent siden de gikk i 2.klasse) som ropte "heia"- og så navnet mitt, da jeg spilte fotball med noen fra småtrinnet.

Det er sjeldent jeg ser noe til dem lenger siden jeg jobber på barnetrinnet (selv om ungdomskolen er vegg i vegg), men det gjør meg glad at de fortsatt husker meg og setter pris på meg. Flott ungdom!

Jeg hadde en magisk tid sammen med dem fra 2015 til 2017 da de gikk i 2. og 3.klasse, og jeg ble så glad i den gjengen. Rart å se tiden fare av sted så fort og se at de blir store. Et barneskoleløp er over på et knips..

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Anonymburker said:

Her var det noen 8.klassinger (som jeg har kjent siden de gikk i 2.klasse) som ropte "heia"- og så navnet mitt, da jeg spilte fotball med noen fra småtrinnet.

Det er sjeldent jeg ser noe til dem lenger siden jeg jobber på barnetrinnet (selv om ungdomskolen er vegg i vegg), men det gjør meg glad at de fortsatt husker meg og setter pris på meg. Flott ungdom!

Jeg hadde en magisk tid sammen med dem fra 2015 til 2017 da de gikk i 2. og 3.klasse, og jeg ble så glad i den gjengen. Rart å se tiden fare av sted så fort og se at de blir store. Et barneskoleløp er over på et knips..

Jeg har ikke jobbet lenge nok til å følge et helt barneskoleløp, men det tror jeg så gjerne. Jeg synes det er utrolig hyggelig når tidligere elever hilser på meg når vi møtes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...