Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. februar 2022 #4681 Del Skrevet 1. februar 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Men skjønner ikke hvordan det skulle fungert egentlig med tanke på at mange i Norge gjerne kunne tenkt å ta han av dage, og så skulle han gått rundt ute liksom Det hadde ikke funket, noen hadde tatt ham så fort de fikk sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. februar 2022 #4682 Del Skrevet 1. februar 2022 Athena79 skrev (Akkurat nå): Det hadde ikke funket, noen hadde tatt ham så fort de fikk sjansen. Tenk å skulle få han som nabo, uff. Forhåpentligvis så må han sone for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. februar 2022 #4683 Del Skrevet 1. februar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Tenk å skulle få han som nabo, uff. Forhåpentligvis så må han sone for alltid Han kommer nok aldri ut igjen, mannen er jo livsfarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. februar 2022 #4684 Del Skrevet 1. februar 2022 Jeg fikk ryddet kontorplassen min på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. februar 2022 #4685 Del Skrevet 1. februar 2022 Jeg fikk en melding fra noen som spurte om et prosjekt jeg holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 1. februar 2022 #4686 Del Skrevet 1. februar 2022 (endret) Jeg hadde et ærend i byen, det begynte å østegne og jeg ble helt søkk gjennomvåt. Utav det blå ringte min kjære og lurte på hvor jeg var, han hadde fått et møte avlyst og hadde fri ettpar timer. Den friperioden brukte han på å kjøre til byen å hente meg, slik at jeg kom meg hjem til tørre klær💕 Da ble jeg superglad og full av lykkefølelse. Endret 1. februar 2022 av tånegla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2022 #4687 Del Skrevet 1. februar 2022 Snøøøøø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. februar 2022 #4688 Del Skrevet 1. februar 2022 KaDust skrev (1 minutt siden): Snøøøøø! Blir kjekt med sommer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. februar 2022 #4689 Del Skrevet 2. februar 2022 Jeg fikk en gris av kjæresten 🤤 🤩 Type marsipan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. februar 2022 #4690 Del Skrevet 2. februar 2022 Gode tilbakemeldinger fra jobben. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2022 #4691 Del Skrevet 4. februar 2022 Jeg så sola i dag 🌞 Alt for lenge siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 4. februar 2022 #4692 Del Skrevet 4. februar 2022 Fikk en kjempeflott bukett med blomster av min kjære 🌸 Jeg er så heldig som har han i livet mitt💕 Nå står han på kjøkkenet og kokkelerer til morgendagens middag. Jeg ligger bare på sofaen og er glad og takknemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #4693 Del Skrevet 4. februar 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Jeg så sola i dag 🌞 Alt for lenge siden sist. Håper den smelter all snøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #4694 Del Skrevet 4. februar 2022 tånegla skrev (1 time siden): Fikk en kjempeflott bukett med blomster av min kjære 🌸 Jeg er så heldig som har han i livet mitt💕 Nå står han på kjøkkenet og kokkelerer til morgendagens middag. Jeg ligger bare på sofaen og er glad og takknemlig. Han tenker sikkert det samme om deg (bare med hun og ikke han 😝) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 4. februar 2022 #4695 Del Skrevet 4. februar 2022 At fisken var dårlig, så jeg fikk en unnskyldning til å tilberede ytrefileten i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. februar 2022 #4696 Del Skrevet 4. februar 2022 Villfisker skrev (3 minutter siden): At fisken var dårlig, så jeg fikk en unnskyldning til å tilberede ytrefileten i stedet Haha. Var den "dårlig" eller var den dårlig? 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 4. februar 2022 #4697 Del Skrevet 4. februar 2022 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Haha. Var den "dårlig" eller var den dårlig? 🤭 Haha. Den var faktisk dårlig, men skjønner at du lurte 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2022 #4698 Del Skrevet 4. februar 2022 Cid skrev (1 time siden): Håper den smelter all snøen Det er meldt vind og snø i natt så får håpe den dukker opp i morgen igjen 😂 Er seriøst ukesvis siden jeg har sett den før nå i dag og det var sååå godt når det kom noen stråler🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 5. februar 2022 #4699 Del Skrevet 5. februar 2022 En deilig skitur i finværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. februar 2022 #4700 Del Skrevet 6. februar 2022 Har vært på besøk hos foreldrene mine. Pappa har endelig kommet hjem 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå