Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde mere penger på kontoen enn jeg visste jeg hadde,og det er trippeltrumf idag , så fikk handlet inn for 1 uke😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Fikk besøk av en barnehage som gikk Luciatog og sang så fint for oss på jobb. Lussekatter og kakao etterpå :)

Godt med lussekatter 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (16 timer siden):

Fikk besøk av en barnehage som gikk Luciatog og sang så fint for oss på jobb. Lussekatter og kakao etterpå :)

Så koselig ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har jobbet i natt, og trodde jeg måtte ut å handle nå i morgentimene. Kom plutselig på at jeg kanskje må ha mer mat til brunsj 1.nyttårsdag. Så kom jeg på at jeg har nok, og tilmed ananas jeg kan grille til kald kalkun( rester fra kveldens middag) 

Og så har jeg ulike oster og yoghurt og frukt. Lager også eggerøre med bacon, så det får virkelig være bra. SÅ lettet over at jeg slapp handling! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoWhat? skrev (29 minutter siden):

Jeg har jobbet i natt, og trodde jeg måtte ut å handle nå i morgentimene. Kom plutselig på at jeg kanskje må ha mer mat til brunsj 1.nyttårsdag. Så kom jeg på at jeg har nok, og tilmed ananas jeg kan grille til kald kalkun( rester fra kveldens middag) 

Og så har jeg ulike oster og yoghurt og frukt. Lager også eggerøre med bacon, så det får virkelig være bra. SÅ lettet over at jeg slapp handling! 

Skjønner hva du mener, lurte på om jeg ble nødt til å gå og handle i dag tidlig sjøl men har funnet ut at det må jeg ikke 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
Athena79 skrev (1 minutt siden):

Det var ikke jeg. :)

Men skjønner ikke hvordan det skulle fungert egentlig med tanke på at mange i Norge gjerne kunne tenkt å ta han av dage, og så skulle han gått rundt ute liksom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...