Gjest Catalina Culès Skrevet 2. januar 2018 #3361 Del Skrevet 2. januar 2018 At det ikke er snø her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. januar 2018 #3362 Del Skrevet 2. januar 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 3. januar 2018 #3363 Del Skrevet 3. januar 2018 At den nye gruppa i den nye klassen min er kjempekoslig! Masse latter og gode samtaler allerede dag 1 i gruppearbeidet, følte meg anerkjent og godt likt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. januar 2018 #3364 Del Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, -Missi- skrev: At den nye gruppa i den nye klassen min er kjempekoslig! Masse latter og gode samtaler allerede dag 1 i gruppearbeidet, følte meg anerkjent og godt likt Ikke så rart når dem har deg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 3. januar 2018 #3365 Del Skrevet 3. januar 2018 (endret) I dag traff jeg halvsøsteren min (9) igjen, lenge siden jeg har sett henne nå, over en måned tror jeg. Hun pleier å være litt flau og tilbakeholden ovenfor meg hvis det er lenge siden vi har møttes, så jeg tenkte hun kom til å være det i dag også. Men neida, da hun så jeg kom inn døren, løp hun smilende mot meg og ga meg en god, varm og lang klem Det varmet storesøster-hjertet! Åååå 😍 Endret 3. januar 2018 av Moondance 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. januar 2018 #3366 Del Skrevet 3. januar 2018 Akkurat nå, Moondance skrev: I dag traff jeg halvsøsteren min (9) igjen, lenge siden jeg har sett henne nå, over en måned tror jeg. Hun pleier å være litt flau og tilbakeholden ovenfor meg hvis det er lenge siden vi har møttes, så jeg tekte hun kom til å være det i dag også. Men neida, da hun så jeg kom inn døren, løp hun smilende mot meg og ga meg en god, varm og lang klem Det varmet storesøster-hjertet! Åååå 😍 Hun er heldig som har deg som storesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 3. januar 2018 #3367 Del Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Hun er heldig som har deg som storesøster Så snilt sagt, takk! 😊 Jeg skulle nok brukt mer tid sammen med henne.. Men jeg prøver så godt jeg kan når vi ses 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. januar 2018 #3368 Del Skrevet 3. januar 2018 Akkurat nå, Moondance skrev: Så snilt sagt, takk! 😊 Jeg skulle nok brukt mer tid sammen med henne.. Men jeg prøver så godt jeg kan når vi ses Jeg har en 11 år yngre søster med, halvsøster men føles ut som en hel søster siden vi har bodd sammen i alle de årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 3. januar 2018 #3369 Del Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg har en 11 år yngre søster med, halvsøster men føles ut som en hel søster siden vi har bodd sammen i alle de årene Åååå, så koselig ☺ Tenker når hun blir litt eldre og jeg får bil og lappen, så vil jeg ta henne med på kino og spise is på kafé og sånne koselige ting så vi kan få nærere kontakt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 5. januar 2018 #3370 Del Skrevet 5. januar 2018 På 3.1.2018 den 23.57, Winza skrev: Ikke så rart når dem har deg der awwe takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. januar 2018 #3371 Del Skrevet 5. januar 2018 At tur på hytta på morra'n og formiddagen + matklargjøring i kveld har holdt "mørket" unna for en stakket stund. Det var godt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 5. januar 2018 #3372 Del Skrevet 5. januar 2018 4 hours ago, Jerry Lee said: At tur på hytta på morra'n og formiddagen + matklargjøring i kveld har holdt "mørket" unna for en stakket stund. Det var godt. Dette gledet meg i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. januar 2018 #3373 Del Skrevet 5. januar 2018 4 timer siden, Jerry Lee skrev: At tur på hytta på morra'n og formiddagen + matklargjøring i kveld har holdt "mørket" unna for en stakket stund. Det var godt. Kos deg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2018 #3374 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg tror at det kan komme til å bli sol i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 7. januar 2018 #3375 Del Skrevet 7. januar 2018 Feberen er bort, og jeg er mer pigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. januar 2018 #3376 Del Skrevet 8. januar 2018 Se Mamma, jeg fanget han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. januar 2018 #3377 Del Skrevet 9. januar 2018 Leste menyen til jobbkantina i dag; Tirsdag Kategori: Navn på rett: Varmmat Sukkersaltet laks med sennepshollandaise Varmmat Steamed buns med sesamkål og veggis tenders Smårett Gyroskrydret kyllinglår Suppe Kremet gulrot & kålrotsuppe Suppe Fransk kyllingsuppe Sandwich Blings med grov leverpostei og bacon Salat Spinatsalat med krydrede nøtter, fetaost og tranebær Smoothie Smoothie med ananas og kokosmelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 9. januar 2018 #3378 Del Skrevet 9. januar 2018 At eg føler meg betre enn i går...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palamina Skrevet 9. januar 2018 #3379 Del Skrevet 9. januar 2018 At jeg kom over Verdens Beste feriepass til dyrehagen min i dag, de kommer til å få det SÅ bra i sommer. Dårlig samvittighet forduftet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaH96 Skrevet 11. januar 2018 #3380 Del Skrevet 11. januar 2018 At det er "potetmel-føre" i dag. Bar bakke er selvsagt best, men det var deilig å kunne gå normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå