Jerry Lee Skrevet 3. desember 2017 #3321 Del Skrevet 3. desember 2017 4 minutter siden, Kruset skrev: Husmora titter fram når overskuddet er der Det er deilig det! Veldig bra. Fortsatt fin 1. advent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 4. desember 2017 #3322 Del Skrevet 4. desember 2017 Jeg sovnet på et blunk i går kveld, og har sovet som en stein natta igjennom. Det var lenge siden sist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. desember 2017 #3323 Del Skrevet 4. desember 2017 Snille hilsner fra kg-venner og at jeg fikk levert oppgaven 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2017 #3324 Del Skrevet 6. desember 2017 Dette: https://www.dagbladet.no/video/X1shoLWWF00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. desember 2017 #3325 Del Skrevet 7. desember 2017 Musikken her. Elsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 7. desember 2017 #3326 Del Skrevet 7. desember 2017 Jeg bestemte meg for i går kveld at jeg ikke orket å stå opp til rot, og ryddet unna tørkestativet og alt rotet på kjøkkenet. Deilig å våkne opp til strøkent hjem Og så har jeg fått krysset av nesten alt på lista over ting som skal gjøres før jul. Når gjenstår bare vindusvasken, den tas neste uke om det blir vær til det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2017 #3327 Del Skrevet 7. desember 2017 Når jeg leser @Krusets beskrivelser, så er det nesten som om jeg også har gjort det slik og det blir jeg glad av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2017 #3328 Del Skrevet 7. desember 2017 Ikke en dritt i dag, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
persona Skrevet 7. desember 2017 #3329 Del Skrevet 7. desember 2017 Har fått ny ytterdør 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. desember 2017 #3330 Del Skrevet 8. desember 2017 en god kopp te. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2017 #3331 Del Skrevet 8. desember 2017 Har tenkt litt på det og kjenner at jeg er glad for at @Rumles skrivemuligheter har ordnet seg og at hun ofte er å se her inne igjen. Sånt liker vi. Fortsett med det, søster R. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2017 #3332 Del Skrevet 8. desember 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Har tenkt litt på det og kjenner at jeg er glad for at @Rumles skrivemuligheter har ordnet seg og at hun ofte er å se her inne igjen. Sånt liker vi. Fortsett med det, søster R. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2017 #3333 Del Skrevet 9. desember 2017 Blir glad av sånne små hverdagsproblemer som egentlig har store virkninger om en tenker på det. Litt magisk egentlig. Hurra for damen som bare plutselig jumpet inn og leverte solid!https://www.dagbladet.no/kultur/organisten-ble-plutselig-syk-da-reiste-marilyn-61-seg-fra-salen/68991239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 9. desember 2017 #3334 Del Skrevet 9. desember 2017 At jeg har en slik fin kjæreste som jeg har Fiine mannen! ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 10. desember 2017 #3335 Del Skrevet 10. desember 2017 At jeg våknet frisk og opplagt i en vidunderleg vinrød nattkjole. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2017 #3336 Del Skrevet 10. desember 2017 https://www.vgtv.no/video/150572/finner-livloes-hund-saa-begynner-den-utrolige-redningsaksjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. desember 2017 #3337 Del Skrevet 10. desember 2017 Blir alltid glad når Man.U taper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 12. desember 2017 #3338 Del Skrevet 12. desember 2017 Har fått ryddet og vasket og pyntet til jul Holdt på siden morningen for våknet i dag og kom på at dette er jo siste helga før jul og før vi reiser! Rekker jo ikke pynte eller vaske neste helg for vi reiser torsdag 22 Ble en smule stressa men nå er det rent og fint her og har fått pynta, til og med pynta ute foran ytterdøra med en liten nissebamse, et minijuletre og en julelykt så gleder jeg naboene litt og N¨å gjenstår det bare å vaske marsvinbur i morgen, gjøre klar reisebur, pakke klær siden jeg har pakket alle julegavene og sist men ikke minst pynte treet når jr kommer hjem på onsdag. Rart hvordan ting blir anderledes som voksen og man lager sine egne greier, som barn var det 23 alt skulle gjøres,med stress og hissig mor,jeg selv koser meg og pynter heller i god tid med julemusikk og kos. Får nok med oss mammas julestress likevel da vi først kommer frem sent 23 på kveldenhoff vært år lover hun stresse mindre og gjøre ting i godt tid, vært år er hun likevel hissig som en lemen og alt må gjøres samme dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. desember 2017 #3339 Del Skrevet 12. desember 2017 En video av to søte hunder som kranglet fikk meg i ganske godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 12. desember 2017 #3340 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Gleden av å gå tur i snøen som ligger. Det funkler å glitrer, pusten, dugger brillene mine og jeg ser ingenting et lite øyeblikk......så daaalte en stjerne ned der borte, og jeg ønsket meg noe hemmelig Endret 12. desember 2017 av fiole 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå