Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2017 #3301 Del Skrevet 24. november 2017 Fant et fint bilde som også fikk meg til å tenke på liv og død og alt i mellom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. november 2017 #3302 Del Skrevet 24. november 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2017 #3303 Del Skrevet 24. november 2017 Ser at de gir mamma French`s bok gode skussmål og jeg håper at det blir boka som ligger under veldig mange trær på julaften. Hun har sikkert brukt opp alt hun hadde i kampen for sønnen og kan trenge til salt i grøten og en del andre ting i årene fremover. Heia mamma F! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. november 2017 #3304 Del Skrevet 24. november 2017 At ikke bare mine barn driver med slikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 24. november 2017 #3305 Del Skrevet 24. november 2017 Godt vær med sol og flere plussgrader. Nesten vårlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Husmusa70 Skrevet 24. november 2017 #3306 Del Skrevet 24. november 2017 Ble glad av å gå en tur i sola med hunden min idag, på et fint sted der sauene er borte nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2017 #3307 Del Skrevet 26. november 2017 http://www.tv2.no/nyheter/9508096/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2017 #3308 Del Skrevet 27. november 2017 Gratulerer så masse til Sigrid - jeg er SÅ stolt av deg!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2017 #3309 Del Skrevet 27. november 2017 Jeg blir glad av å se et såpass stort fly bli manøvrert så lekende lett. Spesielt den bratte stigningen!!! får berg og dalbanefølelsen til å krible i mageregionen. Fryktblandet fryd brer seg i Hoppetussa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Husmusa70 Skrevet 1. desember 2017 #3310 Del Skrevet 1. desember 2017 Ble glad for å få meg dekk til en tredjedel av ny pris Trenger desperat nye vinterdekk men har ikke penger, så jeg ringte til noen på finn som selger dekk i bilen min sin litt vanskelige dekkstørrelse, som er gått en halv sesong. De bor et stykke unna med bompenger og dill og dall, men skal hit imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2017 #3311 Del Skrevet 1. desember 2017 1 time siden, Husmusa70 skrev: Ble glad for å få meg dekk til en tredjedel av ny pris Trenger desperat nye vinterdekk men har ikke penger, så jeg ringte til noen på finn som selger dekk i bilen min sin litt vanskelige dekkstørrelse, som er gått en halv sesong. De bor et stykke unna med bompenger og dill og dall, men skal hit imorgen Hurra for hyggelige folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. desember 2017 #3312 Del Skrevet 1. desember 2017 Pusene! De er en utømmelig kilde til glede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. desember 2017 #3313 Del Skrevet 1. desember 2017 1. Desember, adventskalender, Jul i Skomakergata, The Julekalender, Nissene på Låven, familien, skryt av sjefen og fredag! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 1. desember 2017 #3314 Del Skrevet 1. desember 2017 At jeg sluttet å være irritert på meg selv! Det gjorde godt etter noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 1. desember 2017 #3315 Del Skrevet 1. desember 2017 At det er helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2017 #3316 Del Skrevet 2. desember 2017 At det er leggetid for små trøtte Hoppetusser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. desember 2017 #3317 Del Skrevet 3. desember 2017 LSK vant cupfinalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 3. desember 2017 #3318 Del Skrevet 3. desember 2017 Til tross for lite søvn i natten som gikk, har jeg hatt litt overskudd i dag. Jeg har fått båret unna utemøbler (det var på tide!), tint av frysen, bakt brød, kjørt en vaskemaskin, og ryddet på kjøkkenet. Målet er å få skoldet noen mandler før dagen er over. Ja, og så er det endelig advent 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. desember 2017 #3319 Del Skrevet 3. desember 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Til tross for lite søvn i natten som gikk, har jeg hatt litt overskudd i dag. Jeg har fått båret unna utemøbler (det var på tide!), tint av frysen, bakt brød, kjørt en vaskemaskin, og ryddet på kjøkkenet. Målet er å få skoldet noen mandler før dagen er over. Ja, og så er det endelig advent Vesla har blitt husmor i eget hjem. Det gjør meg glad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 3. desember 2017 #3320 Del Skrevet 3. desember 2017 17 minutter siden, Jerry Lee said: Vesla har blitt husmor i eget hjem. Det gjør meg glad. Husmora titter fram når overskuddet er der Det er deilig det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå