Cid Skrevet 1. januar #7101 Del Skrevet 1. januar At jeg ved årsskiftet plutselig fikk noen tusen kroner mer på sparekontoen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar #7102 Del Skrevet 1. januar (endret) HusetsHerre og jeg har holdt sammen i 28 år i dag ❤️ Utrolig hva litt klining i baksetet som 18 åring med en fyr du møtte 2 timer tidligere kan føre til 😄 Endret 1. januar av MarianneE 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. januar #7103 Del Skrevet 1. januar MarianneE skrev (3 timer siden): HusetsHerre og jeg har holdt sammen i 28 år i dag ❤️ Utrolig hva litt klining i baksetet som 18 åring med en fyr du møtte 2 timer tidligere kan føre til 😄 Gratulerer 😁 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. januar #7104 Del Skrevet 2. januar Når man svømmer på ca faste dager og tider, så blir man på hils med de som er der og svømmer samtidig. I dag sa vi godt nytt år til hilsen. Oslo er stort, men også lite 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. januar #7105 Del Skrevet 2. januar Tekniker som gjør deler av min jobb fordi jeg ikke helt får oversikt over alt selv. Virkelig verdens beste kollega 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 2. januar #7106 Del Skrevet 2. januar En god samtale med en venn 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar #7107 Del Skrevet 3. januar At Ungen tilbød seg å lage en kopp kaffe til meg i morges da jeg våknet med skikkelig hodepine 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. januar #7108 Del Skrevet 3. januar Synet av en ekstremt overlykkelig hund som elsker snø, det har komt så mye snø nå at han hopper rundt som en hare. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #7109 Del Skrevet 15. januar At snøen har smeltet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 15. januar #7110 Del Skrevet 15. januar At jeg har sovet ganske godt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 20. januar #7111 Del Skrevet 20. januar Gode eksamensresultater 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 22. januar #7112 Del Skrevet 22. januar En god klem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. januar #7113 Del Skrevet 22. januar Er det et krav til at vi skal gå rundt med et glis hele dagen... Jeg svarer hverken eller...orientert , planlegging av dagen etc... Godt å våkne utendørs i mange kuldegrader for kaffi kos.. det er en god start ..dagen ellers ruller som planlagt.. Jeg vet at et liv ikke består av en perlesnor av lykkefølelser og nyforelskelser hele tiden... Jeg setter pris på å finne indre lykke i det jeg gjør...litt hjelp av Vinmonopolet , men i hovedsak , mine egne valg ...🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. januar #7114 Del Skrevet 23. januar Idag ? Absolutt ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. januar #7115 Del Skrevet 24. januar Idag , absolutt ingenting, tvert imot.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. januar #7116 Del Skrevet 24. januar Denne ❤️ Finnes kortversjon her . Han startet en innsamling for henne, med et mål på 100k dollar, for å gjøre livet hennes lettere. En dag etterpå var det samlet inn 500k. Og nå nærmer det seg 870k dollar. Oppfølgingsvideo da han fortalte henne hvor mye som var samlet inn her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå