Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

Jeg stilte i fjor spørsmål ved noe på jobben som smarte folk hadde gjort, som jeg mistenkte var feil. Nå, senere, viste det seg at jeg hadde rett. Kollega sa at dette var viktig og veldig bra jobbet av meg. Det varmet veldig i en tøff jobb❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (På 17.3.2022 den 21.53):

Jeg stilte i fjor spørsmål ved noe på jobben som smarte folk hadde gjort, som jeg mistenkte var feil. Nå, senere, viste det seg at jeg hadde rett. Kollega sa at dette var viktig og veldig bra jobbet av meg. Det varmet veldig i en tøff jobb❤️

Da er du smartere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (58 minutter siden):

Fjaset på forumet har gjort meg glad😀

meg også:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på at foreldrene mine kommer langveisfra for å bo litt hos meg uti denne uka. Gleder meg🙂🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hanne Z skrev (5 timer siden):

Fikk skryt av en sykepleier på jobb i dag. Hilsen « bare» sekretær. 

Jobber på sykehus. Sekretærene er gull🌸takk!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lenge forsøkt å få time til id-bevis og i dag var det merkverdig nok en time ledig plutselig
og jeg kastet meg rundt og hadde nesten bekreftet bestillingen...da jeg oppdaget at timen var i dag
og om et kvarter...altså NÅ!!!!!!!!!! :sukk: DET klarer jeg jo ikke å få til! :grine: Jeg ble jo glad, men så gikk det over igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en bok jeg ville ha som var på tilbud i dag, helt på slump. 129,- er helt klart hyggeligere enn 399,-. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leder lurte på om jeg kunne være veileder for kollega. Føler meg alltid beæret av sånt. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Leder lurte på om jeg kunne være veileder for kollega. Føler meg alltid beæret av sånt. ❤️

Du vil nok bli en fantastisk veileder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Du vil nok bli en fantastisk veileder :jepp:

Takk kjære du. Vært et par ganger før, veldig fint. Annen måte å bruke kunnskapen på , frisker opp det jeg kan. og fint å forme fremtidens terapeuter. Og gøy se folk utvikle seg🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...