AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Hei. Er kjempedårlig på å sminke meg pent, og lurte derfor på om det gikk an å få profesjonelle til å sminke meg? Så kan de sminke meg slik jeg burde være sminka + få tips om sminking og eventuelle produkter. Går dette an eller er det noe man bare ser på tv? Tenkte kanskje hudpleiesalonger gjør dette? Eller burde jeg gå på en ren sminkesalong, om det i det hele tatt finnes? Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: 7158c...8c7
Gjest miss_sara Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Jeg er selvlært når det gjelder sminke (har selvfølgelig fått mange tips på veien), men du kan alltids dra innom hudpleiesalonger å be dem legge sminke på deg og vise produkter de har som ville fungert bra på deg og hvordan du gjør det osv... Flere av mine venninner har gjort det
Gjest Carressa Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Du kan melde deg på kurs, gå til en hudpleiesalong som du sier eller kontakte en freelance makeupartist. Det finnes også butikker som selger sminke som kan legge sminke på deg og lære deg en ting eller to. Ellers så er det mye nyttig å lære på YouTube!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå