AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 er det noen som har forslag til en tilleggsgave på rundt en hundrelapp? er ikke særlig fan av kjøpe bare for å komme opp i en viss sum, men nå er det ganske skeivfordeling på de to svigerinnene mine (vi feirer jul i lag i år, så begge er i rommet når gavene åpnes). hun er ikke særlig pyntete av seg, men er glad i interiør (dog litt dyre varianter). Det må kunne kjøpes i butikk:) Anonymous poster hash: ff6cf...421
Sirah Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Hva med en håndkrem eller noe fra Body Shop? De minste koster vel en 70-80kroner. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Te eller kaffe Kinogavekort Vase Anonymous poster hash: f1ff1...079
Muffinsdilla Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Pukka te(pleier å koste 59 kr), eller te i løsvekt. Gå på en interiør/dilldallbutikk, de har veldig ofte småting som egner seg godt som smågaver!
geene Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Søstrene Grene er GENIALT! De har alt mulig som en kanskje ikke får andre steder, og billig! 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Jeg ville gått for noe spiselig eller drikkelig. God kaffe eller te og kanskje en fin kopp/morsomt krus? Anonymous poster hash: ca3f3...047
Kladd Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Kaffe, te, konfekt, olivenolje, pesto, håndkrem, juletrepynt (Georg Jensen har noen fine porselensfigurer, tre for 109 kr), strikka ullsokker, tur-ullsokker, skjerf, lue, votter, lebepomade (hadde selv blitt kjempeglad for EOS sin til 79 kr), duk/løper/brikker, julepynt (masse på salg allerede!), kopp, vase, film, CD eller gavekort på itunes, spill/puslespill (halv pris hos Ark), bok, god dusjsåpe, te-lysholder (her får du kvalitet for 100 kr), interiørting (men pass på at det er i hennes stil!), fint kjøkkenhåndkle, ulltrøye/singlet, treningstopp... Noen ting som jeg kom på i farta som jeg selv (26 år) hadde blitt glad for i alle fall. Generelt vil jeg si gå for kvalitet på det du gir og styr unna "dill-dall". Selv vil jeg i alle fall heller ha én skikkelig juletrepynt enn en stor pose med julekuler fra Søstrene grene. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #8 Skrevet 19. desember 2014 Jeg ville gått for noe spiselig eller drikkelig. God kaffe eller te og kanskje en fin kopp/morsomt krus?Anonymous poster hash: ca3f3...047 Enig med det om spisbart ol, men ikke "morsomt krus", særlig ikke til en interiørinteressert.Anonymous poster hash: f9520...f7d 1
Thorn Skrevet 19. desember 2014 #9 Skrevet 19. desember 2014 Hva med julepynt fra Rosendahl/Karen Blixens jul? De små i sølv koster 129 til vanlig, Tilbords har hatt noen av variantene på tilbud til 99 i det siste 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #10 Skrevet 19. desember 2014 Skikkelig kaffe evt te er safe og en hit. Ellers ville jeg kjøpt noen lysestaker fra rosendahl tror jeg. Alt kinobilletter? Men det er jo litt dyrere... Anonymous poster hash: 46a87...92f
Gjest Carressa Skrevet 19. desember 2014 #11 Skrevet 19. desember 2014 Jeg fant faktisk interiørting i marmor på søstrene grene. Ser dyre ut, men kostet nesten ingenting.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #12 Skrevet 19. desember 2014 Enig med det om spisbart ol, men ikke "morsomt krus", særlig ikke til en interiørinteressert.Anonymous poster hash: f9520...f7d Jeg skjønner hva du mener, men jeg skrev morsomt og ikke "morsomt". Jeg fikk senest i går et morsomt og veldig fint krus som jeg satte veldig pris på. Det er ikke noe billig fjas med morsomt sitat på, men et samleobjekt. Tror nok at man kan skjønne hva jeg mente om man vil. Anonymous poster hash: ca3f3...047
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #13 Skrevet 19. desember 2014 Jeg skjønner hva du mener, men jeg skrev morsomt og ikke "morsomt". Jeg fikk senest i går et morsomt og veldig fint krus som jeg satte veldig pris på. Det er ikke noe billig fjas med morsomt sitat på, men et samleobjekt. Tror nok at man kan skjønne hva jeg mente om man vil. Anonymous poster hash: ca3f3...047 Et enkelt krus er en dårlig gave uansett. Jeg vil ha komplette sett, ikke enkelt krus. Uansett om de er fine, morsomme eller "morsomme" (hva nå enn det måtte være)Anonymous poster hash: f9520...f7d
Swirly Skrevet 19. desember 2014 #14 Skrevet 19. desember 2014 Duftlys! De er ofte dekorative og til å brukes.
Gjest Lille-pus Skrevet 19. desember 2014 #15 Skrevet 19. desember 2014 Om du har en spesialistbutikk for te i din nærhet så ville jeg kjøpt te til henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå