Antlers Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Vil bare minne alle om hva man bør passe seg for: http://www.dt.no/Syv_ting_du_m__unng__i_jula-5-57-5988.html Jeg må nesten legge til at jeg føler med folk som sliter med noen av disse punktene, men du verden så farlig alt skal være nå for tiden. Syntes dette var en artig liste. Tenker også litt ekstra på min salige bestefar som var allergisk mot julestjerne, men ikke søren om han lot det gå ett eneste år uten å kjøpe, for det ble jo ikke skikkelig jul uten, og lommetørkler hadde han så det rakk 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Haha, dette var artig å lese. Jeg er så ufattelig lei av å høre alt man skal unngå i julen. Jeg er veldig glad for disse alkoholreklamene da dette er med på å ødelegge julen for mange (spesielt barn). Jeg synes likevel at det går fint an å nyte alkohol i en begrenset mengde på selve julaften også. Man synder ikke om man drikker ett vinglass til maten. Anonymous poster hash: baf6e...47e 2
Antlers Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2014 Haha, dette var artig å lese. Jeg er så ufattelig lei av å høre alt man skal unngå i julen. Jeg er veldig glad for disse alkoholreklamene da dette er med på å ødelegge julen for mange (spesielt barn). Jeg synes likevel at det går fint an å nyte alkohol i en begrenset mengde på selve julaften også. Man synder ikke om man drikker ett vinglass til maten. Anonymous poster hash: baf6e...47e Enig. Det finnes tross alt en mellomting, og man må ikke være enten kanakas eller totalt avholds. Måtehold er undervurdert. Men å fyre i peisen? Nei, der går grensa, altså 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Alt er farlig nå for tiden. Totalforbud er eneste mulighet på alle områder virker det som. Trist i grunn, folk tar jo helt av.. Anonymous poster hash: bdcef...aa8 1
Kvist Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 For ikke å glemme stearinlys? Det er jo omtrent som å kjederøyke rød 3 fra morgen til kveld... 1
Antlers Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2014 For ikke å glemme stearinlys? Det er jo omtrent som å kjederøyke rød 3 fra morgen til kveld... Haha, stemmer. Jeg leste om det et eller annet sted for noen dager siden. Tror nok stearinlys er mye farligere, med tanke på at man gjerne brenner flere om gangen. Verst er det vel i kirker, eller blant de som interesserer seg for interiør i Villa Paprika-stil Siden sigaretter kalles kistespiker, synes jeg vi like så greit kan begynne å omtale stearinlys som gravlykter, slik at folk innser hvor skummelt det faktisk er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå