zmurfette Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Noen som vet om man kan gjøre det på et vanlig renseri eller om det finnes spesielle renserier som gjør slikt? Har ingen planer om å bruke kjolen igjen med det første, men tenkte det var kjekt å forsøke å få bort brunkremflekkene allikevel...
Aelwyn Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 Det er jo mange som har pakka kjolen i vaskemaskinen med nylon vask? Men jeg skal ikke si hva du burde gjøre, har liten erfaring selv. :-)
helenaa Skrevet 29. juli 2004 #3 Skrevet 29. juli 2004 Jeg tror helt vanlige renserier gjør dette. Men hvis det er en kjole som ikke er av ekte silke, kan du sannsynligvis like greit vaske den selv i maskinen. Det fungerte i hvert fall helt fint for meg.
Siam Skrevet 29. juli 2004 #4 Skrevet 29. juli 2004 Jeg hadde ikke tatt sjansen på å vaske kjolen min i vaskemaskinen!! Jeg leverte den til et vanlig renseri, den ble som ny for 450,-
hoppende Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Hun jeg kjøpte kjolen min av sa jeg kunne vrenge den og vaske den i maskinen på 40 grader. Om jeg tør å gjøre det vet jeg ikke ennå. Men de renser iallefall brudekjoler på vanlige renserier
Gjest MrsL Skrevet 29. juli 2004 #6 Skrevet 29. juli 2004 Min er rett og slett vasket for hånd og den ble kjempefin og helt som ny.
zmurfette Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2004 Takk for tips! Blir nok ikke vaskemaskin på kjolen min - har liten vaskemaskin og stor kjole, så jeg tror ikke det er plass - rett og slett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå