Noope Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 (endret) Hei, kjære damer. Jeg har kun helfarget etterveksten min lysere i noen år. Nå har jeg lyst til å gå over til litt mørkere hår, og vurderer å stripe etterveksten lysere istedet. Men hvordan gjør man det, ser det ikke rart ut når man striper nye tilfeldige hårstrå hver gang man tar etterveksten? Da blir vel hvert hårstrå til slutt stripete, med annenhver lyse og mørke felt nedover? Er det eventuelt noen metode for å stripe de samme hårstråene hver gang? Og bruker man vanligvis hette eller ikke? Har ikke lyst til å få noe farge i resten av håret da det allerede er helfarget lyst og litt skadet. Endret 18. desember 2014 av Noope
Guadaloupe Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Min mor har brukt å stripe håret mitt for meg og "kobler" da på de nye stripene hun legger i etterveksten på de gamle stripene i håret, ellers så ser det helt merkelig ut. Det er nok viktig å stripe resten av håret også da (hvis du ikke har striper fra før), så du ikke bare har striper oppe i hodebunnen hvis du skjønner Hun har bare brukt kam med sånn langt, smalt og "spisst" håndtak slik at man kan "plukke opp" hår med den. Beklager at jeg ikke kunne komme med noe mer utfyllende. 1
hufsa! Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Heia,jeg har gjort det ,bruk samme frisør så er du helt 100 på at ho tar opp de samme håra hver gang med foliestriper.Blir kjempefint det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå