AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Jeg tar denne som anonym... Jeg har vært singel en liten stund nå og har kommet i kontakt med flere jenter. Det ligger i kortene at dette er flørter og at sex og vennskap (eller vennskap og sex om du vil...) er det begge parter er ute etter. Jeg er ingen player type, men la oss si det er 3-4 jenter som viser interesse. Så lenge jeg beskytter meg og begge parter er ærlige på at dette bare er sex og hyggelig, uten noen intensjoner om noe mer, er det "greit" Jeg har ikke så mye erfaring på dette området, har kommet ut av et langt ekteskap og det er morsomt å møte mennesker, da spesielt jenter/kvinner for å se hva som finnes der ute. Anonymous poster hash: 4c25f...82e
Gjesten Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Jeg vil si at det i prinsippet er det, men det er jo greit å avklare med jentene at det er greit å ha sex med andre, så er du helt sikker på at dere alle er enige.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Du kan bare si ifra at du ikke er ute etter et forhold, så har du ditt på det rene. Om de begynner å fantasere om noe mer med tiden ligger ansvaret hos dem, ikke deg. Anonymous poster hash: b3d1f...ee6
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Jeg vil si at det i prinsippet er det, men det er jo greit å avklare med jentene at det er greit å ha sex med andre, så er du helt sikker på at dere alle er enige. Ærlighet varer lengst og så lenge TS ikke bråker når/hvis de her jentene også puler andre så ser jeg ikke problemet. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Jeg er veldig klar på at jeg ikke er interessert i et forhold, vil ikke ha det på meg at jeg prøver å lure noen inn med falske premisser. Anonymous poster hash: 4c25f...82e
Knirke Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Vel, den er jo den ene (og eneste) fordelen med å være singel: At man kan pule hvem man vil uten å svare til noen. Hvis noen plutselig begynner å legge føringer for hvem du skal og ikke skal ligge med, så er du ikke singel lengre, da er du i et forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå